__
Parę lat temu postanowiłam, że zdobyte doświadczenie w PR chcę spożytkować na wsparcie ludzi działających społecznie. Dlaczego? Zależy mi, aby głos osób działających z misją był lepiej słyszalny w dyskursie publicznym.
Od kilku lat wspieram z sukcesem NGO w zakresie komunikacji zewnętrznej, relacji z mediami, kampanii społecznych oraz sytuacji kryzysowych. Do tej pory współpracowałam z fundacją Res Publica, Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce oraz fundacją Social Wolves, organizatorem praktycznej olimpiady “Zwolnieni z Teorii”.
Posiadam ponad 8-letnie doświadczenie w branży Public Relations. Pracowałam na Uniwersytecie SWPS (w Biurze Prasowym nagrodzonym Złotym Spinaczem), na którym prowadziłam działania w zakresie popularyzacji badań naukowych, a także e-PR: pierwszy uczelniany blog naukowy w Polsce (Strefa Psyche SWPS) oraz komunikacja z dziennikarzami przez Twittera. Pierwsze szlify zdobyłam w Biurze Promocji m.st. Warszawy (w dziale komunikacji zagranicznej). Swoją wiedzą z zakresu Public Relations dzielę się ze studentami ucząc ich warsztatu PR oraz działań w mediach.
Debata publiczna w Polsce zdominowana jest przez polityków. Brakuje mi jednak w tej debacie merytorycznych głosów przedstawicieli NGO, którzy bardzo często mają do powiedzenia dużo więcej interesujących rzeczy. Chciałbym dokonać pewnej medialnej zmiany, dzięki której głos przedstawicieli NGO będzie bardziej słyszalny.
Od 8 lat pracując w branży Public Relations doradzam dużym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Pierwsze kroki stawiałem w wielokrotnie nagradzanym i docenianym w różnych konkursach Biurze Prasowym Uniwersytetu SWPS, jednym z najbardziej prężnych działów PR wśród uczelni wyższych w Polsce. Wcześniej pracowałem w serwisach edukacyjnych i popularnonaukowych portalu Gazeta.pl. Przed Propsy PR współpracowałem także z agencją Świeża Bazylia PR.
W roku 2014 zostałem nominowany w konkursie dla specjalistów branży PR „Mistrzowie drugiego planu” m.in. za efektywną realizację kampanii edukacyjnej “Humaniści kontratakują”, której celem było pokazanie szerokich perspektyw zawodowych absolwentów kierunków humanistyczno-społecznych w naszym kraju.
Posiadam ponad 8-letnie doświadczenie w branży Public Relations. Pracowałam na Uniwersytecie SWPS (w Biurze Prasowym nagrodzonym Złotym Spinaczem), na którym prowadziłam działania w zakresie popularyzacji badań naukowych, a także e-PR: pierwszy uczelniany blog naukowy w Polsce (Strefa Psyche SWPS) oraz komunikacja z dziennikarzami przez Twittera. Pierwsze szlify zdobyłam w Biurze Promocji m.st. Warszawy (w dziale komunikacji zagranicznej). Swoją wiedzą z zakresu Public Relations dzielę się ze studentami ucząc ich warsztatu PR oraz działań w mediach.
Specjalistka ds. public relations. Od 9 lat związana jestem z sektorem organizacji pozarządowych. Koordynowałam działania komunikacyjne i promocyjne m.in w Fundacji SYNAPSIS oraz Stowarzyszeniu WIOSNA (w projektach SZLACHETNA PACZKA i AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI), gdzie współtworzony przeze mnie projekt został nagrodzony tytułem Kampanii Społecznej Roku i nagrodą Kreatura 2016.
Jestem współzałożycielką lokalnego Stowarzyszenia JES i organizatorką licznych wydarzeń i zbiórek charytatywnych. Przed PROPSY PR nabierałam również doświadczenia pracując w agencjach PRowych, gdzie wspierałam marki w zakresie komunikacji zewnętrznej, współpracy z mediami i działań w social mediach. Jestem wielbicielką małych miasteczek, czarnej kawy i musicali.
Asystentka ds. public relations. Z wykształcenia jestem dziennikarką. Jednak po 10 latach pracy w międzynarodowych korporacjach zdecydowałam się zmienić bieg kariery i dołączyłam do zespołu PROPSY PR, by działać na rzecz wspólnego dobra, jakim są organizacje pozarządowe, i wzmacniać ich głos w debacie publicznej. W zespole zajmuję się wsparciem komunikacyjnym prowadzonych projektów.
Social Media Manager. Od 6 lat związana jestem z działaniami w zakresie marketingu internetowego, a od 5 lat specjalizuję się w szeroko zakrojonych działanich w social mediach. Jestem absolwentką logistyki i marketingu w mediach. Na co dzień zajmuję się budowaniem strategii komunikacji w mediach społecznościowych, tworzeniem postów oraz realizowaniem kampanii promocyjnych. W moim portfolio znajdują się takie komercyjne marki jak Barbie, Shell Helix, Sylimarol, Microsoft czy Ronson Development.
Dołączyłam do PROPSY PR, by wspólnie realizować działania w obszarze kampanii społecznych oraz wspierać organizacje pozarządowe i projekty społeczne, w ich coraz większej widoczności w mediach społecznościowych.
Łączę zamiłowanie do social mediów z pasją do sztuki.
„Wypatrzę najlepsze rozwiązanie”
„Zaplanuję wszystko na tip-top”
„Nagłośnię projekty”
„Wsłucham się w potrzeby”
„Zajrzę w przyszłość, by uniknąć kryzysów”
„Pozytywnie zaskoczę Twoich odbiorców”