ZESPÓŁ

__

ANNA KIEDRZYŃSKA-TUI

Parę lat temu postanowiłam, że zdobyte doświadczenie w PR chcę spożytkować na wsparcie ludzi działających społecznie. Dlaczego? Zależy mi, aby głos osób działających z misją był lepiej słyszalny w dyskursie publicznym.

Od kilku lat wspieram z sukcesem NGO w zakresie komunikacji zewnętrznej, relacji z mediami, kampanii społecznych oraz sytuacji kryzysowych. Do tej pory współpracowałam z fundacją Res Publica, Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce oraz fundacją Social Wolves, organizatorem praktycznej olimpiady “Zwolnieni z Teorii”.

Posiadam ponad 8-letnie doświadczenie w branży Public Relations. Pracowałam na Uniwersytecie SWPS (w Biurze Prasowym nagrodzonym Złotym Spinaczem), na którym prowadziłam działania w zakresie popularyzacji badań naukowych, a także e-PR: pierwszy uczelniany blog naukowy w Polsce (Strefa Psyche  SWPS) oraz komunikacja z dziennikarzami przez Twittera. Pierwsze szlify zdobyłam w Biurze Promocji m.st. Warszawy (w dziale komunikacji zagranicznej). Swoją wiedzą z zakresu Public Relations dzielę się ze studentami ucząc ich warsztatu PR oraz działań w mediach.  

BARTOSZ ŁOPIŃSKI

Debata publiczna w Polsce zdominowana jest przez polityków. Brakuje mi jednak w tej debacie merytorycznych głosów przedstawicieli NGO, którzy bardzo często mają do powiedzenia dużo więcej interesujących rzeczy. Chciałbym dokonać pewnej medialnej zmiany, dzięki której głos przedstawicieli NGO będzie bardziej słyszalny.

Od 8 lat pracując w branży Public Relations doradzam dużym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Pierwsze kroki stawiałem w wielokrotnie nagradzanym i docenianym w różnych konkursach Biurze Prasowym Uniwersytetu SWPS, jednym z najbardziej prężnych działów PR wśród uczelni wyższych w Polsce. Wcześniej pracowałem w serwisach edukacyjnych i popularnonaukowych portalu Gazeta.pl. Przed Propsy PR współpracowałem także z agencją Świeża Bazylia PR.

W roku 2014 zostałem nominowany w konkursie dla specjalistów branży PR „Mistrzowie drugiego planu” m.in. za efektywną realizację kampanii edukacyjnej “Humaniści kontratakują”, której celem było pokazanie szerokich perspektyw zawodowych absolwentów kierunków humanistyczno-społecznych w naszym kraju.

Posiadam ponad 8-letnie doświadczenie w branży Public Relations. Pracowałam na Uniwersytecie SWPS (w Biurze Prasowym nagrodzonym Złotym Spinaczem), na którym prowadziłam działania w zakresie popularyzacji badań naukowych, a także e-PR: pierwszy uczelniany blog naukowy w Polsce (Strefa Psyche  SWPS) oraz komunikacja z dziennikarzami przez Twittera. Pierwsze szlify zdobyłam w Biurze Promocji m.st. Warszawy (w dziale komunikacji zagranicznej). Swoją wiedzą z zakresu Public Relations dzielę się ze studentami ucząc ich warsztatu PR oraz działań w mediach.  

EWA BABICKA

Specjalistka ds. public relations. Od 9 lat związana jestem z sektorem organizacji pozarządowych. Koordynowałam działania komunikacyjne i promocyjne m.in w Fundacji SYNAPSIS oraz Stowarzyszeniu WIOSNA (w projektach SZLACHETNA PACZKA i AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI), gdzie współtworzony przeze mnie projekt został nagrodzony tytułem Kampanii Społecznej Roku i nagrodą Kreatura 2016. 

Jestem współzałożycielką lokalnego Stowarzyszenia JES i organizatorką licznych wydarzeń i zbiórek charytatywnych. Przed PROPSY PR nabierałam również doświadczenia pracując w agencjach PRowych, gdzie wspierałam marki w zakresie komunikacji zewnętrznej, współpracy z mediami i działań w social mediach. Jestem wielbicielką małych miasteczek, czarnej kawy i musicali. 

KINGA PĘKALSKA

Asystentka ds. public relations. Z wykształcenia jestem dziennikarką. Jednak po 10 latach pracy w międzynarodowych korporacjach zdecydowałam się zmienić bieg kariery i dołączyłam do zespołu PROPSY PR, by działać na rzecz wspólnego dobra, jakim są organizacje pozarządowe, i wzmacniać ich głos w debacie publicznej. W zespole zajmuję się wsparciem komunikacyjnym prowadzonych projektów. 

ALICJA KISIEL

Social Media Manager. Od 6 lat związana jestem z działaniami w zakresie marketingu internetowego, a od 5 lat specjalizuję się w szeroko zakrojonych działanich w social mediach. Jestem absolwentką logistyki i marketingu w mediach. Na co dzień zajmuję się budowaniem strategii komunikacji w mediach społecznościowych, tworzeniem postów oraz realizowaniem kampanii promocyjnych. W moim portfolio znajdują się takie komercyjne marki jak Barbie, Shell Helix, Sylimarol, Microsoft czy Ronson Development. 

Dołączyłam do PROPSY PR, by wspólnie realizować działania w obszarze kampanii społecznych oraz wspierać organizacje pozarządowe i projekty społeczne, w ich coraz większej widoczności w mediach społecznościowych.

Łączę zamiłowanie do social mediów z pasją do sztuki.

CO DLA CIEBIE ZROBIMY?


„Wypatrzę najlepsze rozwiązanie”

 


„Zaplanuję wszystko na tip-top”


„Nagłośnię projekty”

TYUTUŁ KOLEJNEJ SEKCJI


„Wsłucham się w potrzeby”


„Zajrzę w przyszłość, by uniknąć kryzysów”


„Pozytywnie zaskoczę Twoich odbiorców”

TYUTUŁ KOLEJNEJ SEKCJI

tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst

tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst

tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst

tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst

tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst