Bartosz Łopiński
Dyrektor zarządzający, współzałożyciel, członek zarządu
Debata publiczna w Polsce zdominowana jest przez polityków. Brakuje mi jednak w tej debacie merytorycznych głosów przedstawicieli NGO, którzy bardzo często mają do powiedzenia dużo więcej interesujących rzeczy. Chciałbym dokonać pewnej medialnej zmiany, dzięki której głos przedstawicieli NGO będzie bardziej słyszalny.
Od 8 lat pracując w branży Public Relations doradzam dużym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Pierwsze kroki stawiałem w wielokrotnie nagradzanym i docenianym w różnych konkursach Biurze Prasowym Uniwersytetu SWPS, jednym z najbardziej prężnych działów PR wśród uczelni wyższych w Polsce. Wcześniej pracowałem w serwisach edukacyjnych i popularnonaukowych portalu Gazeta.pl. Przed Propsy PR współpracowałem także z agencją Świeża Bazylia PR.
W roku 2014 zostałem nominowany w konkursie dla specjalistów branży PR „Mistrzowie drugiego planu” m.in. za efektywną realizację kampanii edukacyjnej “Humaniści kontratakują”, której celem było pokazanie szerokich perspektyw zawodowych absolwentów kierunków humanistyczno-społecznych w naszym kraju.