OFERTA

PUBLIC RELATIONS

• Relacje z mediami
• E-PR
• Rzecznictwo
• Obsługa medialna wydarzeń
• Public affairs
• Budowanie marki osobistej

SOCIAL MEDIA

• Audyt
• Szkolenia
• Prowadzenie kampanii reklamowych
• Prowadzenie kont i profili

 

 

KOMUNIKACJA KRYZYSOWA

• Doradztwo wizerunkowe
• Scenariusze kryzysowe
• Obsługa kryzysu

 

STRATEGIE

• Strategia komunikacji
• Strategia social media
• Brief strategii PR

KAMPANIE SPOŁECZNE

• Kampanie społeczne
• Kampanie informacyjne
• Kampanie edukacyjne
• Kampanie 1 proc.
• Doradztwo w zakresie przeprowadzenia ofertowania
• Doradztwo strategiczne

SZKOLENIA

Eksperci PROPSY PR przeprowadzili już kilkadziesiąt szkoleń takich jak np.:

1. Szkolenie “Komunikacja z mediami”

Szkolenie “Komunikacja z mediami” zakłada część teoretyczną wyjaśniającą tajniki pracy dziennikarzy, praktyki w branży medialnej i pokazującą sytuację polskich mediów, oraz praktyczną polegającą na szlifowaniu umiejętności w budowaniu i utrzymaniu relacji z mediami. 

2. Szkolenie “Jak mówić o naszych wartościach?”

Organizacje pozarządowe czy jednostki samorządowe działające przy trudnych tematach dot. wykluczenia społecznego, społeczeństwa obywatelskiego, przejrzystości państwa, popularyzacji badań naukowych mają często dylemat, jak skutecznie mówić o swoich wartościach. Podczas szkolenia podejmujemy temat wyboru odpowiedniego języka, argumentacji, formułowania treści i uatrakcyjnienia tematu.

3. Szkolenie “Komunikacja z biznesem”

Szkolenie dla członków organizacji pozarządowych oraz pracowników administracji publicznej zakłada przekazanie podstawowej wiedzy oraz praktycznych wskazówek ułatwiających nawiązanie oraz utrzymanie relacji z biznesem. Tak trudna umiejętność poszukiwania partnerów biznesowych jest dziś jedną z bardziej pożądanych cech wśród pracowników trzeciego sektora czy administracji publicznej. Z drugiej strony biznes chciałby móc zaoferować coś znacznie więcej niż tylko finansowe wsparcie. Dobre relacje z biznesem zapewniają nie tylko wsparcie finansowe, ale także budują sieć sprzymierzeńców, partnerów oraz przyjaciół, z której skorzystać w przyszłości można będzie w wielu innych obszarach.

4. Szkolenie “Trening wystąpień publicznych”

Wystąpienia publiczne to sztuka nie tylko sprawnego formułowania swoich myśli, wiedzy i przekazu, ale także opanowania stresu, swojego ciała oraz dobrego poruszania się po scenie. Podczas praktycznego szkolenia uczestnicy przedstawiają swoje 3-5 minutowe wystąpienia, a eksperci PROPSY PR przekazują do nich informacje zwrotne (zarówno do treści, jak i formy przekazu), konstruktywną krytykę i przedstawiają warte zapamiętania wskazówki na przyszłość. Szkolenie zakłada część teoretyczną przeplataną wystąpieniami uczestników. 

5. Szkolenie “Komunikacyjna rozgrzewka dla kobiet”

Szkolenie ma na celu wzmocnienie kompetencji miękkich kobiet, zarówno pracujących zawodowo oraz tych, które planują wejść na rynek pracy. Szkolenie ma charakter praktyczny, jest prowadzone metodą warsztatową, ale zawiera również elementy teorii opartej na badaniach pokazujących, że udział kobiet w życiu publicznym jest niewielki. Eksperci PROPSY PR chcą zmienić tę sytuację poprzez wzmocnienie i promowanie kobiet w przestrzeni publicznej, dając im jednocześnie możliwość trenowania umiejętności miękkich. Szkolenie zakłada część teoretyczną przeplataną wystąpieniami uczestniczek. 

a także:

6. Szkolenie “Budowanie marki organizacji”
7. Szkolenie “Budowanie marki osobistej – w mediach społecznościowych i tradycyjnych”
8. Seminarium “Komunikacja publiczna – jak mówić do biznesu/urzędników/normalsów, aby dobrze nas zrozumieli?”

Jeśli z listy powyższych szkoleń nie jesteś w stanie dopasować idealnego dla Twojej organizacji, skontaktuj się z Bartkiem (509 136 768 | bartosz.lopinski@propsypr.pl), który poszuka wspólnie z Tobą szkolenia skrojonego idealnie pod Twoje potrzeby.

 

DORADZTWO & KONSULTACJE

Eksperci PROPSY PR współpracują z organizacjami, firmami, administracją publiczną w zakresie doradztwa i konsultacji wielu zagadnień związanych z szeroko pojętą komunikacją i działaniami rozwojowymi dla pracowników oraz organizacji.

Zakres tematyczny doradztwa & konsultacji to:

• Strategia komunikacji długofalowej
• Strategia komunikacji projektu/wydarzenia
• Komunikacja z mediami
• Relacje z mediami
• Efektywne informacje prasowe
• Kampanie społeczne
• Kampanie edukacyjne
• Kampania 1 procenta
• Marka organizacji
• Budowanie marki osobistej
• Pozycjonowanie eksperckie
• Przemowy publiczne
• Wystąpienia medialne
• Komunikacja wewnętrzna
• Wsparcie komunikacyjne działań fundraisingowych
• Promocja “trudnych tematów” w debacie publicznej
• Komunikacja z biznesem
• Jak komunikować swoje wartości?
• Employer branding
• Wsparcie w kryzysie (komunikacja kryzysowa)
• PR eventów
• E-PR (blogi, media społecznościowe)
• Public Affairs
• Wzmocnienie kompetencji miękkich kobiet

Jeżeli chciałbyś skonsultować coś, czego nie ma na powyższej liście, daj  znać Bartkowi (509 136 768 | bartosz.lopinski@propsypr.pl), a odpowie Ci na ile i w jaki sposób w danym zakresie moglibyśmy Ci pomóc.

 

DLACZEGO WARTO?