szkolenia – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych

SZKOLENIA PROPSY
Sprawdzona wiedza, która przekłada się na realne korzyści

„Jeśli nie zamienisz swojego życia w opowieść, staniesz się tylko fragmentem cudzej historii.”
Terry Pratchett

Public relations dla NGO. Jak zamienić swoje działania w medialną opowieść?

Komunikacja sprzyja  tym, którzy nad nią pracują. Nawet najlepsza informacja prasowa nie zadziała, gdy nie dotrze do odpowiednich ludzi. Naucz się dobierać odpowiednie media,  tworzyć wciągające narracje i angażujące historie. Ćwicz wystąpienia medialne, trenuj efektywną komunikację interpersonalną. Poznaj etapy prowadzenia komunikacji i sposoby raportowania wyników.

Więcej

Social media dla NGO. Kim jestem, skoro nie ma mnie w serwisach społecznościowych?

Powodzenie projektu często uzależnione jest od skutecznej komunikacji z jego odbiorcami. Dzięki nowym mediom komunikacja ta może być dwustronna, angażująca i efektywna. Tradycyjne media mówią do ludzi – social media z nimi rozmawiają. Dowiedz się, jak działają obecnie social media i wzmocnij swoje kompetencje w tym zakresie.

Więcej

Co jeszcze oferujemy?

Perełki

· Język inkluzywny. Jak komunikować się bez uprzedzeń?

· Komunikacyjna rozgrzewka dla kobiet

Więcej

Korzyści - dlaczego warto?

5 powodów, dlaczego warto skorzystać z naszych szkoleń:

Trenerzy

Anna Kiedrzyńska-Tui

Ania ma na swoim koncie szkoleniowym ponad 100 godzin oraz ponad 9 lat na sali wykładowej Uniwersytetu SWPS. W swojej pracy trenerskiej i wykładowej najbardziej ceni kontakt z ludźmi i poznawanie różnych perspektyw w bezpiecznej przestrzeni. Specjalizuje się w tematyce wystąpień publicznych oraz projektowania dobrej komunikacji w zespołach.  

Arkadiusz Szczegodziński

Arek to sceptyczny entuzjasta mediów społecznościowych, od 10 lat prowadzący różnorodne profile w mediach społecznościowych. Wierzy w magiczną moc opowieści – także tych internetowych – oraz w to, że social media mogą być doskonałym narzędziem do tego by, głos Światozmieniaczy_ek był bardziej słyszalny w debacie publicznej.

Bartosz Łopiński

Bartek związany jest z mediami od ponad 16 lat. Najpierw od strony pracy w różnych redakcjach realizował materiały dziennikarskie, następnie „po drugiej stronie mocy” współpracował z mediami jako piarowiec. W pracy szkoleniowej najbardziej ceni zaangażowanie uczestników, które niczym energia jądrowa, rozszczepia się dla nich na efektywne zdobywanie nowej wiedzy. Specjalizuje się w budowaniu relacji z mediami oraz realizacji kampanii medialnych.

Chcesz, żebyśmy przeprowadzili dla Ciebie szkolenie?
Napisz do nas lub zadzwoń

Inspirownik 6/6. Jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

POBIERZ