Propsy PR to pierwsza w Polsce agencja Public Relations działająca przede wszystkim dla organizacji pozarządowych i projektów społecznych. Wierzymy, że głos społeczeństwa obywatelskiego, aktywnych osób działających społecznie i „światozmieniaczy” powinien być lepiej słyszalny w debacie publicznej. My wiemy, jak to zrobić. Posiadamy doświadczenie pracy we wszystkich sektorach: w administracji publicznej, biznesie i NGO. Mówimy językiem ludzi, działamy dla ludzi i wspieramy ich w działaniu społecznym. Pracujemy w oparciu o komunikację przejrzystą, nowoczesną i nastawioną na dialog.
Chcemy być pierwszym punktem kontaktowym dla dziennikarzy szukających ciekawych tematów i zaangażowanych społecznie rozmówców. Chcemy wspierać trzeci sektor w profesjonalizacji ich działań oraz projekty społęczne w popularyzacji ich dokonań poprzez doradztwo wizerunkowe, szkolenia medialne, wsparcie PR przy projektach oraz stałą obsługę w zakresie komunikacji zewnętrznej tj. relacje z mediami, biznesem i polityką; organizacja wydarzeń; prowadzenie akcji crowdfundingowych, kampanii edukacyjnych i społecznych; PR marki i kształtowanie wizerunku osobistego czy wsparcie w kryzysie.
1. Wrażliwość społeczna – wspieramy tematy społecznie ważne.
2. Szacunek dla jednostki – szanujemy odmienne poglądy, zasypujemy podziały, bo szukamy kompromisów.
3. Rozwój ludzi i zespołów – u pracowników stawiamy na możliwość rozwoju i budowanie samodzielności, a u organizacji pozarządowych na zmierzanie w kierunku profesjonalizacji.
4. Godna praca – uważamy, że za pracę powinno się płacić, zatrudniamy na umowę o pracę kreując stawki na poziomie średniej w naszej branży, aby zapewnić stabilizację naszemu zespołowi.
5. Ekologia – mamy świadomość tego, że planeta jest coraz bardziej zaśmiecana. Przeciwdziałamy zwiększaniu śladu węglowego. Unikamy drukowania materiałów, zamawiamy produkty z recyklingu, segregujemy odpady i edukujemy w tym zakresie.
6. Prostota – staramy się unikać nowomowy, anglicyzmów i języka branżowego po to, aby być zrozumiałym dla każdego, nie tworzyć barier. Do tego namawiamy naszych klientów, aby o trudnych sprawach mówili w zrozumiały sposób.
7. Rozsądek – w sporze między rozumem a sercem jesteśmy po stronie tego pierwszego. Wyraża się to w szanowaniu różnorodności i różnic (światopoglądowych). Szanujemy innych i ich poglądy, chociaż możemy się z nimi nie zgadzać.
8. Dostępność – przygotowujemy materiały, które mają dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, być odczytane i zrozumiane przez jak najszersze grono ludzi.
ANNA KIEDRZYŃSKA-TUI
dyrektor operacyjna, współzałożycielka, członek zarządu
Parę lat temu postanowiłam, że zdobyte doświadczenie w PR chcę spożytkować na wsparcie ludzi działających społecznie. Dlaczego? Zależy mi, aby głos osób działających z misją był lepiej słyszalny w dyskursie publicznym.
Od kilku lat wspieram z sukcesem NGO w zakresie komunikacji zewnętrznej, relacji z mediami, kampanii społecznych oraz sytuacji kryzysowych. Do tej pory współpracowałam z fundacją Res Publica, Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce oraz fundacją Social Wolves, organizatorem praktycznej olimpiady “Zwolnieni z Teorii”.
Posiadam ponad 8-letnie doświadczenie w branży Public Relations. Pracowałam na Uniwersytecie SWPS (w Biurze Prasowym nagrodzonym Złotym Spinaczem), na którym prowadziłam działania w zakresie popularyzacji badań naukowych, a także e-PR: pierwszy uczelniany blog naukowy w Polsce (Strefa Psyche SWPS) oraz komunikacja z dziennikarzami przez Twittera. Pierwsze szlify zdobyłam w Biurze Promocji m.st. Warszawy (w dziale komunikacji zagranicznej). Swoją wiedzą z zakresu Public Relations dzielę się ze studentami ucząc ich warsztatu PR oraz działań w mediach.
BARTOSZ ŁOPIŃSKI
dyrektor zarządzający, współzałożyciel, członek zarządu
Debata publiczna w Polsce zdominowana jest przez polityków. Brakuje mi jednak w tej debacie merytorycznych głosów przedstawicieli NGO, którzy bardzo często mają do powiedzenia dużo więcej interesujących rzeczy. Chciałbym dokonać pewnej medialnej zmiany, dzięki której głos przedstawicieli NGO będzie bardziej słyszalny.
Od 8 lat pracując w branży Public Relations doradzam dużym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Pierwsze kroki stawiałem w wielokrotnie nagradzanym i docenianym w różnych konkursach Biurze Prasowym Uniwersytetu SWPS, jednym z najbardziej prężnych działów PR wśród uczelni wyższych w Polsce. Wcześniej pracowałem w serwisach edukacyjnych i popularnonaukowych portalu Gazeta.pl. Przed Propsy PR współpracowałem także z agencją Świeża Bazylia PR.
W roku 2014 zostałem nominowany w konkursie dla specjalistów branży PR „Mistrzowie drugiego planu” m.in. za efektywną realizację kampanii edukacyjnej “Humaniści kontratakują”, której celem było pokazanie szerokich perspektyw zawodowych absolwentów kierunków humanistyczno-społecznych w naszym kraju.
ALICJA KISIEL
menadżerka mediów społecznościowych
Od 6 lat związana jestem z działaniami w zakresie marketingu internetowego, a od 5 lat specjalizuję się w szeroko zakrojonych działanich w social mediach. Jestem absolwentką logistyki i marketingu w mediach. Na co dzień zajmuję się budowaniem strategii komunikacji w mediach społecznościowych, tworzeniem postów oraz realizowaniem kampanii promocyjnych. W moim portfolio znajdują się takie komercyjne marki jak Barbie, Shell Helix, Sylimarol, Microsoft czy Ronson Development.
Dołączyłam do Propsy PR, by wspólnie realizować działania w obszarze kampanii społecznych oraz wspierać organizacje pozarządowe i projekty społeczne, w ich coraz większej widoczności w mediach społecznościowych.
Łączę zamiłowanie do social mediów z pasją do sztuki.
KAROLINA OBAJTEK
młodsza specjalistka ds. PR
Jestem urodzoną społecznicą i nic co społeczne nie jest mi obce. Od najmłodszych lat udzielam się wolontariacko, ponieważ działalność społeczna daje mi ogromne poczucie sensu i sprawczości.
Studiowałam zarządzanie projektami społecznymi na Uniwersytecie Wrocławskim, gdzie przygotowałam się praktycznie i teoretyczne do pracy na rzecz organizacji pozarządowych i projektów społecznych. W czasie studiów zdobywałam doświadczenie ze wszystkich trzech sektorów: najpierw w Niezależnym Zrzeszeniu Studentów i Fundacji Wspierania Działań Antymobbingowych i Rozwoju Organizacji, następnie realizowałam staż w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz letni fakultet w Saksońskiej Szkole Administracji Publicznej w Miśni. Od trzech lat pracuję w agencjach kreatywnych. Dzięki pracy w Propsy PR mogę działać społecznie w sposób profesjonalny i realizować się w 100%.
Prywatnie interesuję się tym samym co zawodowo: komunikacją społeczną, współpracą międzysektorową i edukacją. Po godzinach piekę wegańskie ciasteczka, odszukuję skarby w second handach i upatruję w serialach odbicia kondycji społeczeństwa.
KATARZYNA DZIADKO
asystentka ds. PR
Inicjatywy na rzecz innych/w imię danej wartości, dają mi dużą satysfakcję. Do tej pory większość działań społecznych prowadziłam na rzecz dzieci i chciałabym to kontynuować.
Jestem absolwentką Filologii polskiej i Dziennikarstwa ze specjalizacją PR. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywałam w redakcjach portali internetowych.
Prywatnie jestem zakochana w folklorze (nie tylko polskim), uwielbiam pić herbatę i słuchać koncertów jazzowych.
ARKADIUSZ SZCZEGODZIŃSKI
specjalista ds. mediów społecznościowych
Wierzę w magiczną moc opowieści – tych snutych przy ognisku, w ciemnej sali kinowej czy podczas wigilijnej kolacji – niezależnie od tego, czy jej bohaterem jest Prometeusz, Paul Muad’Dib czy Sir Samuel Vimes. Wierzę też w siłę i energię organizacji pozarządowych – to one są kwintesencją społeczeństwa obywatelskiego. Wiem też, jak bardzo ngo’sy potrzebują prawdziwego i skutecznego PR – dążenia do porozumienia z otoczeniem w oparciu o pełną i prawdziwą informację.
Moja dotychczasowa droga zawodowa obfituje w różnorodność doświadczeń, instytucji i realizowanych zadań (od instytucji rynku pracy po agencję public relations). To droga, która uczy, kształtuje, rozwija i wzmacnia. Dzięki temu potrafię łączyć przeciwieństwa (spontaniczność i żywioł organizacji pozarządowych z urzędowymi procedurami i schematami lub erupcję pomysłów z ograniczeniami budżetu i wymaganiami swoich przełożonych) a swoje teksty kierować do różnorodnych grup odbiorców – od branżowych specjalistów po zaangażowanych społeczników.
MAGDALENA ŻUK
asystentka ds. mediów społecznościowych i PR
W świat projektów i mediów społecznościowych weszłam w organizacjach studenckich. Przez rok byłam liderem zespołu „social media” w organizacji Enactus University of Warsaw. Jedną z inicjatyw
jakimi się zajmowaliśmy była pomoc małym przedsiębiorcom w pokazaniu się w mediach społecznościowych. Projekt zdobył tytuł „Enactus Poland Most Innovative Project!” w 2021 roku.
Jestem absolwentką Dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalizacją PR na Uniwersytecie Warszawskim.
Praca w PROPSY pozwala mi łączyć zamiłowanie do pomocy innym oraz social mediów. Prywatnie interesuje się obróbką audio i masteringiem nagrań, śpiewem rozrywkowym oraz psychologią. Wieczór z dobrą książką, świeczką lub stacją roboczą do tworzenia muzyki to coś co daje mi radość.