DLACZEGO MY?

Propsy PR to pierwsza w Polsce agencja Public Relations działająca przede wszystkim dla organizacji pozarządowych. Wierzymy, że głos społeczeństwa obywatelskiego, aktywnych osób działających społecznie powinien być lepiej słyszalny w debacie publicznej. My wiemy, jak to zrobić. Posiadamy doświadczenie pracy we wszystkich sektorach: w administracji publicznej, biznesie i NGO. Mówimy językiem ludzi, działamy dla ludzi i wspieramy ich w działaniu społecznym. Pracujemy w oparciu o komunikację przejrzystą, nowoczesną i nastawioną na dialog.


Chcemy być pierwszym punktem kontaktowym dla dziennikarzy szukających ciekawych tematów i zaangażowanych społecznie rozmówców. Chcemy wspierać trzeci sektor w profesjonalizacji ich działań poprzez doradztwo wizerunkowe, szkolenia medialne, wsparcie PR przy projektach oraz stałą obsługę w zakresie komunikacji zewnętrznej tj. relacje z mediami, biznesem i polityką, organizacja wydarzeń, PR marki i kształtowanie wizerunku osobistego czy wsparcie w kryzysie.

NASZE DZIAŁANIA PR W LICZBACH

BADAŃ NAUKOWYCH I RAPORTÓW

INFORMACJE PRASOWE

SYTUACJI KRYZYSOWYCH

AUTORYZACJI WYWIADÓW

WYDARZEŃ

KONFERENCJI I BRIEFINGÓW

MIAST

LAT W BRANŻY PR

ZESPÓŁ

 

ANNA KIEDRZYŃSKA-TUI

 

Parę lat temu postanowiłam, że zdobyte doświadczenie w PR chcę spożytkować na wsparcie ludzi działających społecznie. Dlaczego? Zależy mi, aby głos osób działających z misją był lepiej słyszalny w dyskursie publicznym.

Od kilku lat wspieram z sukcesem NGO w zakresie komunikacji zewnętrznej, relacji z mediami, kampanii społecznych oraz sytuacji kryzysowych. Do tej pory współpracowałam z fundacją Res Publica, Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce oraz fundacją Social Wolves, organizatorem praktycznej olimpiady “Zwolnieni z Teorii”.

Posiadam ponad 6-letnie doświadczenie w branży Public Relations, pracując na Uniwersytecie SWPS (w Biurze Prasowym nagrodzonym Złotym Spinaczem), na którym prowadziłam działania w zakresie popularyzacji badań naukowych oraz e-PR: pierwszy uczelniany blog naukowy w Polsce (Strefa Psyche SWPS) oraz komunikację z dziennikarzami przez Twittera. Pierwsze szlify zdobyłam w Biurze Promocji m.st. Warszawy (w dziale komunikacji zagranicznej). Swoją wiedzą z zakresu Public Relations dzielę się ze studentami ucząc ich warsztatu PR oraz w mediach, komentując bieżące wydarzenia polityczno-społeczne.

 

BARTOSZ ŁOPIŃSKI

 

Debata publiczna w Polsce zdominowana jest przez polityków. Brakuje mi jednak w tej debacie merytorycznych głosów przedstawicieli NGO, którzy bardzo często mają do powiedzenia dużo więcej interesujących rzeczy. Chciałbym dokonać pewnej medialnej zmiany, dzięki której głos przedstawicieli NGO będzie bardziej słyszalny.

Od 6 lat pracując w branży Public Relations doradzam dużym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Pierwsze kroki stawiałem w wielokrotnie nagradzanym i docenianym w różnych konkursach Biurze Prasowym Uniwersytetu SWPS, jednym z najbardziej prężnych działów PR wśród uczelni wyższych w Polsce. Wcześniej pracowałem w serwisach edukacyjnych i popularnonaukowych portalu Gazeta.pl. Obecnie współpracuję z agencją Świeża Bazylia.

W roku 2014 zostałem nominowany w konkursie dla specjalistów branży PR „Mistrzowie drugiego planu” m.in. za efektywną realizację kampanii edukacyjnej “Humaniści kontratakują”, której celem było pokazanie szerokich perspektyw zawodowych absolwentów kierunków humanistyczno-społecznych w naszym kraju.

NASZA OFERTA