Skip links

Public relations dla NGO

Jak cię widzą, tak cię piszą. O sztuce wystąpień medialnych
Jak tworzyć narracje dla własnych potrzeb?
Kampania medialna, społeczna lub informacyjna – od A do Z
Networking: podstawa budowania trwałych relacji i rozwoju silnej marki NGO
Od pierwszego kontaktu do podpisania kontraktu. Jak komunikować się z biznesem?
Od tremy do wirtuozerii. Trening wystąpień publicznych
Zasada win-win, czyli jak budować relacje z mediami?

Korzyści – dlaczego warto?

5 powodów, dlaczego warto skorzystać z naszych szkoleń:
Praktyczna wiedza przeplatana jest ćwiczeniami, więc uczestnicy kończą szkolenie z praktycznymi umiejętnościami i konkretnymi wskazówkami.
Podczas zajęć udzielamy konstruktywnego feedbacku, więc uczestnicy będą mieli możliwość dowiedzieć się o efektach swojej pracy od osób z zewnątrz.
Nasze szkolenia służą integracji zespołu, dlatego dbamy o moderację, komunikację z szacunkiem i dochodzenie do zrozumienia drugiej osoby.
Po szkoleniach opracowane materiały są wysyłane do uczestników, aby mogli skorzystać z prezentowanej i dodatkowej wiedzy po spotkaniu, co zwiększa szansę na utrwalenie zdobytej wiedzy.
Zamawiając szkolenia u nas, wspierasz rozwój organizacji pozarządowych, ponieważ co roku przekazujemy zyski spółki na rzecz NGO.

Trenerki i trenerzy

Anna Kiedrzyńska-Tui

Ania ma na swoim koncie szkoleniowym ponad 100 godzin oraz ponad 9 lat na sali wykładowej Uniwersytetu SWPS. W swojej pracy trenerskiej 
i wykładowej najbardziej ceni kontakt z ludźmi 
i poznawanie różnych perspektyw w bezpiecznej przestrzeni. Specjalizuje się w tematyce wystąpień publicznych oraz projektowania 
dobrej komunikacji w zespołach.  

Jest certyfikowaną trenerką Grupy TROP.

Bartosz Łopiński

Bartek związany jest z mediami od ponad 16 lat. Najpierw od strony pracy w różnych redakcjach realizował materiały dziennikarskie, następnie 
„po drugiej stronie mocy” współpracował 
z mediami jako piarowiec. W pracy szkoleniowej najbardziej ceni zaangażowanie uczestników, które niczym energia jądrowa, rozszczepia się 
dla nich na efektywne zdobywanie nowej wiedzy. Specjalizuje się w budowaniu relacji z mediami oraz realizacji kampanii medialnych.

Agnieszka Jagusiak

Po blisko 10 latach działania w branży, nadal wierzy w moc public relations. Uważa, że od dobrego PR zaczyna się „wszystko”: udana kampania społeczna, efektywna akcja marketingowa i sensowny employer branding. Prowadzi szkolenia, podczas których przede wszystkim wsłuchuje się w potrzeby klientów i dostosowuje metody do rzeczywistych wyzwań. Jako były wykładowca uwielbia przekazywać wiedzę – największą satysfakcję daje jej moment, gdy uczestnikom zapalają się „żarówki” i od razu zaczynają planować, jak wykorzystają nowe umiejętności.

Chcesz, żebyśmy przeprowadzili 
dla Ciebie szkolenie?

Napisz do nas lub zadzwoń!

Anna Kiedrzyńska-Tui
508 107 171
anna.kiedrzynska@propsypr.pl

Zobacz
Przeciągnij