Skip links

Sztuka języka. Od planowania do efektywnego komunikowania

We współczesnym świecie zautomatyzowanych maszyn i sztucznej inteligencji coraz częściej liczy się posiadanie umiejętności komunikacji z ludźmi. Skuteczne zespoły to takie, które potrafią w sposób efektywny i szanujący innych porozumiewać się wewnętrznie, a potem na zewnątrz. Podczas jednodniowego szkolenia uczestnicy_czki poznają dobre praktyki i zasady komunikacji interpersonalnej, wewnętrznej, aby potem w praktyce przelać zdobytą wiedzę na przekazy zewnętrzne.

Szkolenie realizowane jest według cyklu Kolba, to znaczy, że ćwiczenia praktyczne przeplatane są z teorią, co pozwala osobom w nim uczestniczących zanurzyć się w doświadczeniu i zrozumieć, co jest ważne w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Szkolenie sprzyja pozyskaniu wiedzy teoretycznej oraz nabyciu praktycznych umiejętności gotowych do zastosowania w przypadku każdej wybranej akcji/działania partycypacyjnego.

W ramach szkolenia wszyscy uczestnicy zostaną podzieleni na kilka zespołów, w których wspólnie będą realizować ćwiczenia z programu szkolenia.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 6 godzin z przerwą kawową

Koszt: 3 475 zł netto + 23% VAT

Efekty po szkoleniu:

  • Praktyczne umiejętności planowania i działania w zakresie komunikacji możliwe do wdrożenia w życie.
  • Zdobyta podstawowa wiedza w zakresie komunikacji interpersonalnej (wewnętrznej i zewnętrznej).
  • Zdobyta podstawowa wiedza o social mediach pozwalająca bardziej świadomie z nich korzystać.

Ramowy program szkolenia:

  • Komunikacja interpersonalna jako podstawa: komunikacja bez przemocy, różnorodne style myślenia i sposoby dawania feedbacku. Jak zrozumieć innych i dopasować do nich nasze słowa?
  • Podstawowe zasady promocji: planowanie, działanie, monitoring i ewaluacja. Zadbanie o komunikację wewnętrzną, aby skutecznie działać na zewnątrz.
  • Teoria. Planowanie komunikacji: przez porządek czy przez chaos? Efektywne narzędzia organizacji komunikacji wewnętrznej (Asana, Trello, Messenger, mailing, kalendarz, dysk itp.).
  • Ukryte możliwości: narzędzia budowania marki w komunikacji zewnętrznej (strona www, social media, tradycyjne media lokalne, mailingi, relacje z lokalnymi liderami_kami).
  • Ćwiczenie w zespołach: praca na jednej, wybranej aktywności. Opracowanie planu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej do zidentyfikowanych grup odbiorców (kanały, narzędzia dotarcia, przykładowe przekazy).
  • Skrótowa wiedza o tajnikach social mediów, czyli na co pozwalają algorytmy i jak je wykorzystać.
  • Komunikacja fundraisingowa: jak rozmawiać z biznesem. Teoria: zasady współpracy z biznesem, elevator pitch, czyli jak zacząć rozmowę z biznesem.
  • Ćwiczenie z symulacji rozmowy z przedstawicielem_ką biznesu: prezentacja komunikacji fundraisingowej jednego zespołu (elevator pitch).
Zobacz
Przeciągnij