Skip links

Na spontanie czy w Asanie? Planowanie i organizowanie komunikacji

Organizacje pozarządowe czy instytucje publiczne działają w zakresie ważnych tematów społecznych m.in. edukacji, opieki nad dziećmi, wykluczenia społecznego, społeczeństwa obywatelskiego, ekologii czy innych. Mimo posiadania ciekawych tematów do promocji, często miewają wewnętrzne problemy z organizacją komunikacji zewnętrznej, przez co działania te nie są prowadzone w sposób efektywny.

Podczas szkolenia, które obejmie elementy teorii z praktyką, uczestnicy poznają możliwości, sposoby oraz narzędzia do skutecznego organizowania komunikacji. Szkolenie umożliwi nie tylko zgłębienie wiedzy na temat organizowania komunikacji, ale także zdobycie podstawowych kompetencji z zakresu planowania i układania działań komunikacyjnych.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 2 godzin z przerwą kawową

Koszt: 2 535 zł netto + 23% VAT

Efekty po szkoleniu:

  • Analiza i audyt obecnie prowadzonych działań w zakresie organizacji komunikacji
  • Prezentacja przykładów organizowania komunikacji
  • Przedstawienie rekomendacji co do efektywnego organizowania komunikacji
  • Praktyczne możliwości wdrożenia w życie nowych umiejętności

Ramowy program szkolenia:

  • Dlaczego organizacja komunikacji jest tak bardzo ważna?
  • Kluczowe elementy komunikacji: planowanie, wdrażanie, monitoring i ewaluacja
  • Planowanie komunikacji: przez porządek czy przez chaos?
  • Narzędzia organizacji komunikacji wewnętrznej (Asana, Trello, Messenger, mailing, kalendarz, dysk itp.)
  • Narzędzia komunikacji zewnętrznej (strona www, Facebook, Instagram, X, mailing itp. dobrane w zależności od zasobów organizacji)
  • Promocja krzyżowa – co to jest i jak działa?
  • Ćwiczenia: prezentacja komunikacji zewnętrznej uczestników_czek
  • Podstawy komunikacji werbalnej – empatia, a nie ocena
  • Ćwiczenie: słuchanie ze zrozumieniem

Przed szkoleniem konieczna jest konsultacja wprowadzająca, realizowana z wąskim zespołem z ngo, której celem ma być audyt obecnej organizacji komunikacji i przygotowanie szczegółowych zagadnień do docelowego szkolenia. (czas trwania: 1 godzina)

Zobacz
Przeciągnij