Skip links

Buntownik czy mędrzec – jaka jest marka twojej organizacji?

Organizacje działające przy ważnych tematach społecznych m.in. dotyczących edukacji, opieki, wykluczenia społecznego, społeczeństwa obywatelskiego, przejrzystości państwa, popularyzacji badań naukowych i innych, często zapominają o tym, jak istotnym elementem w profesjonalizacji ich działań jest dbanie o markę organizacji, której poprawne budowanie, umożliwia efektywne realizowanie celów statutowych, komunikacyjnych czy fundraisingowych, co zwiększa rozpoznawalność organizacji na zewnątrz.

Podczas szkolenia, które obejmie elementy teorii i praktyki, uczestnicy i uczestniczki poznają sposoby skutecznego budowania marki organizacji na poziomie codziennych aktywności pracowników i pracowniczek. Szkolenie umożliwi nie tylko zgłębienie wiedzy na temat profesjonalnego sposobu budowania marki organizacji, ale także zdobycie podstawowych kompetencji z zakresu wystąpień publicznych.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 4 godzin z przerwą kawową

Koszt: 3 275 zł netto + 23% VAT

Efekty po szkoleniu:

  • Analiza i audyt obecnie prowadzonych działań w zakresie budowania marki organizacji
  • Prezentacja przykładów budowania marki organizacji z uwzględnieniem działań jej pracowników i pracowniczek
  • Krótki trening z prezentacji swojej organizacji
  • Przedstawienie rekomendacji co do efektywnego budowania marki organizacji

Ramowy program szkolenia:

  • Co nas wyróżnia? (Teoria)
  • Ćwiczenie: efektywna prezentacja naszej organizacji (elevator pitch)
  • Elementy dobrego wystąpienia publicznego. Jak mówić, aby nas słuchali? (Teoria)
  • Wyboistości na drodze, czyli jak rozmawiać z trudnym klientem? (teoria + ćwiczenia)
  • Miło, acz asertywnie – sposoby prowadzenia rozmów z interesariuszami.
  • Przykłady dobrego i złego budowania marki (case study)

Przed szkoleniem konieczna jest realizacja warsztatu zespołowego (burzy mózgów), realizowana z wąskim zespołem z organizacji, której celem ma być audyt obecnych działań budujących markę organizacji i przygotowanie szczegółowych zagadnień do szkolenia dla szerszej grupy pracowników. (czas trwania: 1 godzina)

Zobacz
Przeciągnij