Skip links

Zasada win-win, czyli jak budować relacje z mediami?

Szkolenie zakłada część teoretyczną wyjaśniającą tajniki pracy dziennikarzy, praktyki w branży medialnej i pokazującą sytuację polskich mediów wraz z ich potrzebami jak i barierami.

Część praktyczna polega natomiast na szlifowaniu umiejętności w budowaniu i utrzymaniu relacji z mediami, a także tworzeniu tytułów i leadów do informacji prasowej.

Na życzenie istnieje możliwość pracy na przykładzie i omówienia jednej informacji prasowej stworzonej wcześniej przez zamawiającego szkolenie, podczas którego wskazane zostaną jej dobre i słabe strony.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 4 godzin z przerwą kawową

Koszt: 3 475 zł netto + 23% VAT

Efekty po szkoleniu:

  • Nabycie umiejętności prowadzenia relacji z mediami
  • Poznanie narzędzi i sposobów umożliwiających efektywne prowadzenie relacji z mediami
  • Poznanie sposobów budowania baz mediów

Ramowy program szkolenia:

  • Teoria: świat mediów – jak pracują dziennikarze_rki, czego potrzebują?
  • Narzędzia pracy dziennikarza_rki
  • Social media w komunikacji z mediami – jak wykorzystać nasze kanały na Facebooku czy X do kontaktu z dziennikarzami_rkami?
  • Jak wybrać dziennikarza_rkę? Mój temat jego_j celem
  • Ćwiczenie: jak dopasować medium do tematu?
  • Narzędzia komunikacji. Jak zainteresować dziennikarza_rkę tematem?
  • Ćwiczenie: przykładowa rozmowa z dziennikarzem_rką_ (atrakcyjne opowiadanie o temacie)
  • Inwestycja w relacje międzyludzkie. Czego potrzebuje dziennikarz_rka? Co organizacja może mu/jej dać?
  • Ćwiczenie: pisanie krótkiej notki prasowej (zasada 5W)
  • Ćwiczenie: tworzenie przyciągających tytułów
  • Storytelling – każdy może być bohaterem mediów. Daj się opowiedzieć
  • Jak budować bazy mediów i kontaktów
  • W jaki sposób tworzyć ciekawe treści, mailingi i briefy dla dziennikarzy_rek?
  • Budowanie baz mediów
Zobacz
Przeciągnij