Skip links

Od pierwszego kontaktu do podpisania kontraktu. Jak komunikować się z biznesem?

Szkolenie dla członków_iń organizacji pozarządowych zakłada przekazanie podstawowej wiedzy oraz praktycznych wskazówek ułatwiających nawiązanie oraz utrzymanie relacji z biznesem. Ta trudna umiejętność poszukiwania partnerów biznesowych jest dziś jedną z bardziej pożądanych cech wśród pracowników trzeciego sektora. Z drugiej strony biznes chciałby móc zaoferować organizacjom coś znacznie więcej niż tylko finansowe wsparcie. Dobre relacje z biznesem zapewniają nie tylko pomoc finansową, ale także budują sieć sprzymierzeńców_czyń, partnerów_ek oraz przyjaciół_ek, z której skorzystać w przyszłości można będzie w wielu innych obszarach.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 3 godzin z przerwą kawową

Koszt: 3 475 zł netto + 23% VAT

Efekty po szkoleniu:

  • Umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu z przedstawicielami_kami biznesu
  • Świadomość specyfiki działania biznesu oraz potencjalnych obszarów do współpracy z perspektywy sektorowej
  • Znajomość podstaw prowadzenia rozmów z przedstawicielami_kami biznesu

Ramowy program szkolenia:

  • Co organizacja może dać biznesowi?
  • Co biznes może dać organizacji (prócz pieniędzy)?
  • Z jakimi organizacjami rozmawia biznes?
  • Jak rozpocząć? Spokój, strategia, systematyczność. Komunikat o korzyściach
  • Budowanie partnerstwa
  • Negocjacje. Jak przygotować się do rozmów?
  • Kierownik_czka, manager_ka, a może prezes_ka. Z kim rozmawiać w organizacji?
  • Profesjonalne narzędzia komunikacji
  • Czego boi się biznes? Kryzysy wizerunkowe
  • Dobra współpraca długofalowa – wykresy, raportowanie, włączanie w działanie, feedback
Zobacz
Przeciągnij