Dla każdego coś angażującego. Komunikacja w social mediach od A do Z
Szkolenie zakłada część teoretyczną, wyjaśniającą tajniki i specyfikę kanałów społecznościowych: Facebook, Instagram oraz Linkedin. Uczestnicy i uczestniczki poznają nie tylko specyfikę działania algorytmów SM, ale także praktyczne narzędzia do tworzenia atrakcyjnego contentu. Zdobędą także wiedzę na temat organizacji pracy przy tworzeniu materiałów, która umożliwią efektywnie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych dla promocji i komunikacji ich organizacji. A to wszystko poparte strategiami, które pomogą dostosować komunikację organizacji do wymagań każdej z platform.
Część praktyczna szkolenia to realizacja i omówienie zadanie praktycznego, realizowanego na podstawie wcześniej zdobytej wiedzy teoretycznej.
Realizacja: stacjonarne lub online dla maksymalnie 5 osób
Czas trwania: ok. 4 godzin z przerwą kawową
Koszt: 3 475 zł netto + 23% VAT
Efekty po szkoleniu:
- Zbudowanie umiejętności strategicznego myślenia przy tworzeniu contentu na SM
- Poznanie podstawowych zagadnień marketingowych i ich wykorzystania w SM
- Poznanie narzędzi ułatwiających planowanie, tworzenie i publikowanie contentu w SM
Ramowy program szkolenia:
- Strategia social media – punkt wyjścia.
- Analiza SWOT – gdzie jest Twoja marka?
- Archetyp marki jako punkt wyjścia do komunikacji w SM.
- Grupa docelowa – do kogo mówimy?
- Persony – dlaczego sama grupa docelowa nie wystarcza?
- Insight konsumencki – jak badać motywacje klientów i jak formułować insight?
- Cel działań w social mediach – jak go ustalić (zasada SMART)?
- Big Idea – skąd ją wziąć?
- Filary komunikacji – na czym oprzeć komunikaty w SM?
- Key messages – jak sformułować kluczowe przekazy?
- Ton of voice – jak mówić do swoich odbiorców?
- Kanały komunikacji – charakterystyka (Facebook, Instagram, Linkedin) + promocja płatna poziom podstawowy.
- Identyfikacja wizualna – jakie ma znaczenie? + narzędzia.
- Tworzenie contentu do social media – jak to zrobić najbardziej efektywnie?
- Real Time Marketing – kiedy i jak go używać?
- Statystyki + raporty – jak pozyskiwać oraz interpretować wyniki?
- Zadanie praktyczne.
- Omówienie zadania praktycznego.