Skip links

„Dzień dobry, czy mnie słychać?”, czyli jak wypromować wydarzenie online?

Wydarzenie przeprowadzane w internecie, pod wieloma względami nie różnią się od tego, które odbywa się stacjonarnie. Jednakże ze względu na swoją specyfikę oraz brak bezpośredniego kontaktu z odbiorcami_czyniami, działania organizacyjne jak i promocyjne, muszą zostać zdefiniowane na nowo. Celem warsztatu oraz szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności planowania e-wydarzeń pod kątem optymalizowania ich promocji, której celem ma być przyciąganie potencjalnych odbiorców_czyń wydarzenia. Podczas warsztatów uczestnicy_czki będą mieli_ały także przestrzeń do wymiany swoich doświadczeń w kontekście promocji e-wydarzeń oraz porównania efektów tych samych działań użytych w innych kontekstach lub sytuacjach.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 4 godzin z przerwą kawową

Koszt: 2 950 zł netto + 23% VAT

Efekty po szkoleniu:

  • Zrozumienie specyfiki e-wydarzeń
  • Umiejętności planowania i promocji e-wydarzeń
  • Skuteczne przyciąganie potencjalnych uczestników_czek e-wydarzeń
  • Analiza i optymalizacja działań promocyjnych e-wydarzeń

Ramowy program szkolenia:

1.Warsztat z elementami dyskusji i wymiany doświadczeń:

  • Jak promować wydarzenia online – próg początkujący
  • Diagnoza problemów przeprowadzonej promocji wydarzenia online przez uczestników
  • Analiza działań efektywnych

Czas trwania: 2 godziny

2. Szkolenie z elementami dyskusji:

  • Jak promować wydarzenia online – próg zaawansowany
  • Planowanie etapów
  • Inspiracje
  • Efektywne narzędzia
  • Praktyczne wskazówki i rekomendacje

Czas trwania: 2 godziny

Zobacz
Przeciągnij