Skip links

Nawigacja po LinkedIn. Od profilu do profesjonalizmu

Uczestnicy i uczestniczki szkolenia odkryją potencjał LinkedIn dla organizacji pozarządowych. Podczas części teoretycznej szkolenia przedstawimy specyfikę tej platformy biznesowej i omówimy, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu profilu firmowego oraz jak działa algorytm tej platformy. Wyjaśnimy, jak często publikować na LinkedIn i jak tworzyć angażujące treści na stronie firmowej, aby przyciągnąć uwagę użytkowników_czek. Uczestnicy i uczestniczki szkolenia poznają również strategie pozyskiwania obserwujących dla strony firmowej oraz podstawowe cele reklamowe na LinkedIn. Dowiedzą się także, co można i warto mierzyć, aby skutecznie monitorować działania na tej platformie.

Część praktyczna szkolenia to realizacja i omówienie zadanie praktycznego, realizowanego na podstawie wcześniej zdobytej wiedzy teoretycznej.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 5 osób

Czas trwania: ok. 5 godzin z przerwą kawową

Koszt: 3 475 zł netto + 23% VAT

Efekty po szkoleniu:

  • Skuteczne wykorzystanie możliwości Li dla promocji NGO
  • Umiejętność optymalizacji profilu firmowego i tworzenia angażujących treści
  • Umiejętność skutecznego wykorzystania narzędzi reklamowych Li i pomiaru wyników.

Ramowy program szkolenia:

  • Specyfika LinkedIn. Dlaczego NGO powinny tu być?
  • Strona firmowa Stowarzyszenia na LinkedIn vs profil osobisty
  • Profil firmowy na LinkedIn – o co zadbać?
  • Jak działa algorytm LinkedIn?
  • Jak często publikować na LinkedIn?
  • Jak tworzyć angażujące treści na stronę firmową?
  • Jak pozyskiwać obserwujących strony firmowej?
  • Podstawowe cele reklamowe na LinkedIn
  • Co można i warto mierzyć?
  • Zadanie praktyczne.
  • Omówienie zadania praktycznego.
Zobacz
Przeciągnij