Skip links

Warsztat „Od pomysłu do sukcesu. Jak skutecznie rozwinąć innowację?”

Macie pomysł, wsparcie, zgrany zespół i jesteście gotowi rozwinąć waszą innowację społeczną? Mierzycie się z problemem jasnej, klarownej komunikacji o produkcie? Nie do końca macie opracowany przekaz i nie wiecie, jak skutecznie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców? Poszukujecie wsparcia biznesu odpowiedzialnego społecznie, ale nie wiecie jeszcze, do jakiej branży się zwrócić i jak przygotować profesjonalną ofertę? Każdego dnia stawiacie sobie pytanie: jak to zrobić sensownie, aby dotrzeć do obranego celu i czerpać z tego satysfakcję?

Celem warsztatu jest wypracowanie scenariuszy działania z rozwojem innowacji społecznej. Efektem finalnym będzie opracowanie materiału – księgi startu – która umożliwi przedstawienie pomysłu światu i wprowadzenie go w życie (praktyczne zdobycie umiejętności stawiania sobie kluczowych pytań i szukania rozwiązań na wyzwania związane z rozwojem innowacji społecznej).

Warsztaty prowadzone będą z wykorzystaniem metody uczenia przez praktykę.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 10 godzin z przerwą kawową

Koszt: 5 595 zł netto + 23% VAT

Efekty po warsztacie:

  • Umiejętność zaplanowania kolejnych działań zmierzajacych do rozwoju innowacji
  • Umiejętność rozmowy z biznesem o potencjalnej współpracy
  • Świadomość tworzenia ciekawych postów na social media promujących innowację
  • Określenie wartości swojej innowacji

Ramowy program warsztatu:

  • Inicjacja: tworzenie „księgi startu” – od problemu do rozwiązania.
  • Przedstawienie innowacji światu: jak mówić, jak pisać i jak nią zainteresować.
  • Odpowiedni moment na wystartowanie z promocją.
  • Innowacja społeczna a rynek (zdefiniowanie słabych i mocnych stron innowacji).
  • Mapa myśli: sposoby finansowania.
  • Komunikacja z biznesem: elevator pitch, schemat oferty dla biznesu.
  • TEORIA: strategia komunikacji, 4 etapy promocji, odbiorcy vs. kanały.
  • Social media jako narzędzie promocji innowacji.
  • Jak budować relacje z mediami.
Zobacz
Przeciągnij