Propsy PR to pierwsza w Polsce agencja Public Relations działająca przede wszystkim dla organizacji pozarządowych i projektów społecznych. Wierzymy, że głos społeczeństwa obywatelskiego, aktywnych osób działających społecznie i „światozmieniaczy” powinien być lepiej słyszalny w debacie publicznej. My wiemy, jak to zrobić. Posiadamy doświadczenie pracy we wszystkich sektorach: w administracji publicznej, biznesie i NGO. Mówimy językiem ludzi, działamy dla ludzi i wspieramy ich w działaniu społecznym. Pracujemy w oparciu o komunikację przejrzystą, nowoczesną i nastawioną na dialog.
Chcemy być pierwszym punktem kontaktowym dla dziennikarzy szukających ciekawych tematów i zaangażowanych społecznie rozmówców. Chcemy wspierać trzeci sektor w profesjonalizacji ich działań oraz projekty społęczne w popularyzacji ich dokonań poprzez doradztwo wizerunkowe, szkolenia medialne, wsparcie PR przy projektach oraz stałą obsługę w zakresie komunikacji zewnętrznej tj. relacje z mediami, biznesem i polityką; organizacja wydarzeń; prowadzenie akcji crowdfundingowych, kampanii edukacyjnych i społecznych; PR marki i kształtowanie wizerunku osobistego czy wsparcie w kryzysie.
1. Wrażliwość społeczna – wspieramy tematy społecznie ważne.
2. Szacunek dla jednostki – szanujemy odmienne poglądy, zasypujemy podziały, bo szukamy kompromisów.
3. Rozwój ludzi i zespołów – u pracowników stawiamy na możliwość rozwoju i budowanie samodzielności, a u organizacji pozarządowych na zmierzanie w kierunku profesjonalizacji.
4. Godna praca – uważamy, że za pracę powinno się płacić, zatrudniamy na umowę o pracę kreując stawki na poziomie średniej w naszej branży, aby zapewnić stabilizację naszemu zespołowi.
5. Ekologia – mamy świadomość tego, że planeta jest coraz bardziej zaśmiecana. Przeciwdziałamy zwiększaniu śladu węglowego. Unikamy drukowania materiałów, zamawiamy produkty z recyklingu, segregujemy odpady i edukujemy w tym zakresie.
6. Prostota – staramy się unikać nowomowy, anglicyzmów i języka branżowego po to, aby być zrozumiałym dla każdego, nie tworzyć barier. Do tego namawiamy naszych klientów, aby o trudnych sprawach mówili w zrozumiały sposób.
7. Rozsądek – w sporze między rozumem a sercem jesteśmy po stronie tego pierwszego. Wyraża się to w szanowaniu różnorodności i różnic (światopoglądowych). Szanujemy innych i ich poglądy, chociaż możemy się z nimi nie zgadzać.
8. Dostępność – przygotowujemy materiały, które mają dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców, być odczytane i zrozumiane przez jak najszersze grono ludzi.
BARTOSZ ŁOPIŃSKI
dyrektor zarządzający, współzałożyciel, członek zarządu
Debata publiczna w Polsce zdominowana jest przez polityków. Brakuje mi jednak w tej debacie merytorycznych głosów przedstawicieli NGO, którzy bardzo często mają do powiedzenia dużo więcej interesujących rzeczy. Chciałbym dokonać pewnej medialnej zmiany, dzięki której głos przedstawicieli NGO będzie bardziej słyszalny.
Od 8 lat pracując w branży Public Relations doradzam dużym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Pierwsze kroki stawiałem w wielokrotnie nagradzanym i docenianym w różnych konkursach Biurze Prasowym Uniwersytetu SWPS, jednym z najbardziej prężnych działów PR wśród uczelni wyższych w Polsce. Wcześniej pracowałem w serwisach edukacyjnych i popularnonaukowych portalu Gazeta.pl. Przed Propsy PR współpracowałem także z agencją Świeża Bazylia PR.
W roku 2014 zostałem nominowany w konkursie dla specjalistów branży PR „Mistrzowie drugiego planu” m.in. za efektywną realizację kampanii edukacyjnej “Humaniści kontratakują”, której celem było pokazanie szerokich perspektyw zawodowych absolwentów kierunków humanistyczno-społecznych w naszym kraju.
ANNA KIEDRZYŃSKA-TUI
dyrektor operacyjna, współzałożycielka, członek zarządu
Parę lat temu postanowiłam, że zdobyte doświadczenie w PR chcę spożytkować na wsparcie ludzi działających społecznie. Dlaczego? Zależy mi, aby głos osób działających z misją był lepiej słyszalny w dyskursie publicznym.
Od kilku lat wspieram z sukcesem NGO w zakresie komunikacji zewnętrznej, relacji z mediami, kampanii społecznych oraz sytuacji kryzysowych. Do tej pory współpracowałam z fundacją Res Publica, Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce oraz fundacją Social Wolves, organizatorem praktycznej olimpiady “Zwolnieni z Teorii”.
Posiadam ponad 8-letnie doświadczenie w branży Public Relations. Pracowałam na Uniwersytecie SWPS (w Biurze Prasowym nagrodzonym Złotym Spinaczem), na którym prowadziłam działania w zakresie popularyzacji badań naukowych, a także e-PR: pierwszy uczelniany blog naukowy w Polsce (Strefa Psyche SWPS) oraz komunikacja z dziennikarzami przez Twittera. Pierwsze szlify zdobyłam w Biurze Promocji m.st. Warszawy (w dziale komunikacji zagranicznej). Swoją wiedzą z zakresu Public Relations dzielę się ze studentami ucząc ich warsztatu PR oraz działań w mediach.
ALICJA KISIEL
menadżerka mediów społecznościowych
Od 6 lat związana jestem z działaniami w zakresie marketingu internetowego, a od 5 lat specjalizuję się w szeroko zakrojonych działanich w social mediach. Jestem absolwentką logistyki i marketingu w mediach. Na co dzień zajmuję się budowaniem strategii komunikacji w mediach społecznościowych, tworzeniem postów oraz realizowaniem kampanii promocyjnych. W moim portfolio znajdują się takie komercyjne marki jak Barbie, Shell Helix, Sylimarol, Microsoft czy Ronson Development.
Dołączyłam do Propsy PR, by wspólnie realizować działania w obszarze kampanii społecznych oraz wspierać organizacje pozarządowe i projekty społeczne, w ich coraz większej widoczności w mediach społecznościowych.
Łączę zamiłowanie do social mediów z pasją do sztuki.
ARKADIUSZ SZCZEGODZIŃSKI
specjalista ds. mediów społecznościowych
Wierzę w magiczną moc opowieści – tych snutych przy ognisku, w ciemnej sali kinowej czy podczas wigilijnej kolacji – niezależnie od tego, czy jej bohaterem jest Prometeusz, Paul Muad’Dib czy Sir Samuel Vimes. Wierzę też w siłę i energię organizacji pozarządowych – to one są kwintesencją społeczeństwa obywatelskiego. Wiem też, jak bardzo ngo’sy potrzebują prawdziwego i skutecznego PR – dążenia do porozumienia z otoczeniem w oparciu o pełną i prawdziwą informację.
Moja dotychczasowa droga zawodowa obfituje w różnorodność doświadczeń, instytucji i realizowanych zadań (od instytucji rynku pracy po agencję public relations). To droga, która uczy, kształtuje, rozwija i wzmacnia. Dzięki temu potrafię łączyć przeciwieństwa (spontaniczność i żywioł organizacji pozarządowych z urzędowymi procedurami i schematami lub erupcję pomysłów z ograniczeniami budżetu i wymaganiami swoich przełożonych) a swoje teksty kierować do różnorodnych grup odbiorców – od branżowych specjalistów po zaangażowanych społeczników.
PAULINA DOMEK
młodsza specjalistka ds. SM i PR
Rozumienie potrzeb społeczności i zdolność do nawiązywania autentycznych relacji stały się kluczem do mojej kariery zawodowej w mediach społecznościowych. Lubię mówić do ludzi, bo wtedy mogę obserwować ich emocje i to, jak na nich wpływam. W przeróżnych formach, od treści w mediach społecznościowych po moje podcasty o różnej tematyce, opowiadam historie klientów i sprawiam, że docierają do jak najszerszego grona.
Moja przygoda z PRem zaczęła się, gdy sama potrzebowałam dobrej komunikacji w projekcie społecznym. Dlatego doskonale rozumiem, jak istotna jest skuteczna komunikacja. Zaczynałam jako uczestniczka „Zwolnionych z Teorii” i byłam częścią wielu młodzieżowych inicjatyw na przestrzeni ostatnich 5 lat, co pozwoliło mi zrozumieć różne perspektywy i potrzeby społeczności.
Jako młodsza specjalistka ds. SM i PR w Propsy PR, łączę moją akademicką wiedzę, z doświadczeniem zdobytym działając w wielu inicjatywach pozarządowych. Można powiedzieć, że jestem społeczniczką z krwi i kości. Nieustannie poszukuję nowych trendów i narzędzi w dziedzinie mediów społecznościowych, aby nasze kampanie były zawsze aktualne i efektywne.
MICHAŁ SIKORSKI
konsultant ds. sprzedaży i marketingu
W Propsy PR zajmuję się sprzedażą usług oraz tworzeniem kampanii reklamowych w Google Ads. Moje doświadczenie w komunikacji z klientem i sprzedaży pozwala mi na skuteczne projektowanie strategii reklamowych, które precyzyjnie docierają do odpowiednich odbiorców. Dzięki narzędziom takim jak Google Ads mogę nie tylko generować ruch, ale również testować i optymalizować kampanie.
W Propsy PR wspieram organizacje non-profit, pomagając im w promowaniu ich misji i celów za pomocą programu Google Ad Grants. Praca z organizacjami trzeciego sektora jest dla mnie ważna, ponieważ umożliwia mi przyczynianie się do szerzenia wartościowych inicjatyw, które pozytywnie wpływają na społeczeństwo. Cenię sobie możliwość współpracy z fundacjami i stowarzyszeniami, które zmieniają świat na lepsze, a dzięki odpowiednio zaplanowanym kampaniom reklamowym pomagam im docierać do szerszego grona odbiorców, zwiększając ich zasięg i wpływ społeczny.
Skupiam się na tworzeniu kampanii, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także budują zaangażowanie odbiorców i wspierają realizację długofalowych celów organizacji. Moja praca opiera się na dogłębnym zrozumieniu potrzeb klientów oraz elastycznym podejściu do ich realizacji, co pozwala mi na efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi i osiąganie zamierzonych wyników.