Skip links

O nas

Propsy PR to pierwsza w Polsce agencja 
Public Relations działająca przede wszystkim dla organizacji pozarządowych i projektów społecznych.

Wierzymy, że głos społeczeństwa obywatelskiego, aktywnych osób działających społecznie i „światozmieniaczy” powinien być lepiej słyszalny w debacie publicznej. 

My wiemy, jak to zrobić.

Chcemy być pierwszym punktem kontaktowym dla dziennikarzy szukających ciekawych tematów i zaangażowanych społecznie rozmówców. Chcemy wspierać trzeci sektor w profesjonalizacji ich działań oraz projekty społęczne w popularyzacji ich dokonań poprzez doradztwo wizerunkowe, szkolenia medialne, wsparcie PR 
przy projektach oraz stałą obsługę w zakresie komunikacji zewnętrznej tj. relacje 
z mediami, biznesem i polityką; organizacja wydarzeń; prowadzenie akcji crowdfundingowych, kampanii edukacyjnych i społecznych; PR marki i kształtowanie wizerunku osobistego czy wsparcie w kryzysie.

Posiadamy doświadczenie pracy we wszystkich sektorach: 
w administracji publicznej, biznesie i NGO. Mówimy językiem 
ludzi, działamy dla ludzi i wspieramy ich w działaniu 
społecznym. Pracujemy w oparciu o komunikację przejrzystą, nowoczesną i nastawioną na dialog.

135
badań naukowych i raportów
25
sytuacji kryzysowych
176
wydarzeń
61
szkoleń
261
miast w kampaniach lokalnych
29
konferencji i briefingów
12
lat w branży PR
821
informacji prasowych
106
autoryzacji wywiadów
33
strategie marki i komunikacji

Nasze działania PR w liczbach

Zespół

Anna Kiedrzyńska-Tui

Parę lat temu postanowiłam, że zdobyte doświadczenie w PR chcę spożytkować na wsparcie ludzi działających społecznie. Dlaczego? Zależy mi, aby głos osób działających z misją był lepiej słyszalny w dyskursie publicznym.

Od kilku lat wspieram z sukcesem NGO w zakresie komunikacji zewnętrznej, relacji z mediami, kampanii społecznych oraz sytuacji kryzysowych.

Anna Kiedrzyńska-Tui

Dyrektor operacyjna, współzałożycielka, 

członek zarządu

Bartosz Łopiński

Debata publiczna w Polsce zdominowana jest przez polityków. Brakuje mi jednak w tej debacie merytorycznych głosów przedstawicieli NGO, którzy bardzo często mają do powiedzenia dużo więcej interesujących rzeczy. Chciałbym dokonać pewnej medialnej zmiany, dzięki której głos przedstawicieli NGO będzie bardziej słyszalny.

Dyrektor zarządzający, współzałożyciel, 

członek zarządu

Paulina Domek

Rozumienie potrzeb społeczności i zdolność do nawiązywania autentycznych relacji stały się kluczem do mojej kariery zawodowej w mediach społecznościowych. Lubię mówić do ludzi, bo wtedy mogę obserwować ich emocje i to, jak na nich wpływam. W przeróżnych formach, od treści w mediach społecznościowych po moje podcasty o różnej tematyce, opowiadam historie klientów i sprawiam, że docierają do jak najszerszego grona.

Paulina Domek

młodsza specjalistka ds. PR i SM

Agnieszka Jagusiak

Po blisko 10 latach działania w branży, nadal wierzę w moc public relations. Od dobrego PR wszystko się zaczyna. Nie można mówić o pełnym sukcesie nawet najlepiej przygotowanej kampanii marketingowej, bez wcześniejszego zbudowania świadomości marki i/lub jej produktu i zadbania o nawiązanie relacji z tymi, którzy mają go kupić. 

Agnieszka Jagusiak

starsza specjalistka ds. PR

Julia Siwek

Jestem absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Dziennikarstwo i Public Relations. Podczas studiów zdobywałam doświadczenie jako projektantka graficzna, co pozwoliło mi dać wyraz kreatywności i stawiać pierwsze kroki w zawodzie. Do Propsy dołączyłam, by wspierać głos ludzi zaangażowanych społecznie w debacie publicznej. 

Julia Siwek

młodsza specjalistka ds. PR i SM

Arkadiusz Szczegodziński

Wierzę w magiczną moc opowieści – tych snutych przy ognisku, w ciemnej sali kinowej czy podczas wigilijnej kolacji – niezależnie od tego, czy jej bohaterem jest Prometeusz, Paul Muad’Dib czy Sir Samuel Vimes. Wierzę też w siłę i energię organizacji pozarządowych – to one są kwintesencją społeczeństwa obywatelskiego. 

Arkadiusz Szczegodziński

starszy specjalista ds. SM

„Dogadam się
z każdym”
„Zaplanuję wszystko 
na tip-top”
„Pozytywnie zaskoczę 
Twoich odbiorców”
„Wypatrzę najlepsze
rozwiązanie”
„Będziesz
uKONTENTowany_a”

Co dla Ciebie zrobimy?

Zobacz
Przeciągnij