Komunikacja wewnętrzna
Organizacje działające przy ważnych tematach społecznych m.in. dotyczących edukacji, opieki, wykluczenia społecznego, społeczeństwa obywatelskiego, przejrzystości państwa, popularyzacji badań naukowych i innych, często zapominają o tym, jak istotnym elementem w profesjonalizacji ich działań jest dbanie o markę organizacji, której poprawne budowanie, umożliwia efektywne realizowanie celów statutowych, komunikacyjnych czy fundraisingowych, co zwiększa rozpoznawalność organizacji na zewnątrz.
Organizacje pozarządowe czy instytucje publiczne działają w zakresie ważnych tematów społecznych m.in. edukacji, opieki nad dziećmi, wykluczenia społecznego, społeczeństwa obywatelskiego, ekologii czy innych. Mimo posiadania ciekawych tematów do promocji, często miewają wewnętrzne problemy z organizacją komunikacji zewnętrznej, przez co działania te nie są prowadzone w sposób efektywny.
We współczesnym świecie zautomatyzowanych maszyn coraz częściej liczy się umiejętność komunikacji z innymi ludźmi. Skuteczne zespoły to takie, które potrafią w sposób efektywny i szanujący rozmówców porozumiewać się wewnętrznie i komunikować na zewnątrz. Podczas warsztatu uczestnicy_czki poznają dobre praktyki i zasady komunikacji oraz wypracują własne reguły porozumiewania się. (więcej…)
We współczesnym świecie zautomatyzowanych maszyn i sztucznej inteligencji coraz częściej liczy się posiadanie umiejętności komunikacji z ludźmi. Skuteczne zespoły to takie, które potrafią w sposób efektywny i szanujący innych porozumiewać się wewnętrznie, a potem na zewnątrz. Podczas jednodniowego szkolenia uczestnicy_czki poznają dobre praktyki i zasady komunikacji interpersonalnej, wewnętrznej, aby potem w praktyce przelać zdobytą wiedzę na przekazy zewnętrzne.
Wśród wielu organizacji społecznych komunikacja schodzi na drugi plan, podczas gdy to właśnie od niej zależy powodzenie promocji zewnętrznej. W natłoku zadań i projektów często gubi się to, co najważniejsze dla zbudowania zgranego i efektywnego zespołu. Podczas szkolenia uczestnicy_czki omówią swoją komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w organizacji, podzielą się swoją perspektywą, omówią zarówno pozytywne jej aspekty, jak i obszary do rozwoju, a następnie omówią stojące przed nimi wyzwania komunikacyjne. Na koniec poznają wybrane elementy komunikacji interpersonalnej, wewnętrznej lub zewnętrznej w zależności od potrzeb w skróconej i aplikowanej formie prostej do wdrożenia.
Wielka moc feedbacku to intensywny, praktyczny warsztat dla organizacji, które pracują przy ważnych, trudnych, często emocjonalnie obciążających tematach i potrzebują bezpiecznych, skutecznych narzędzi komunikacji. Podczas warsztatu skupiamy się na tym, jak przekazywać informacje zwrotne w sposób jasny i niezagrażający, a jednocześnie użyteczny – tak, by feedback stawał się paliwem rozwoju, a nie źródłem nieporozumień. Pokazujemy, jak rozróżniać obserwacje od ocen, formułować komunikaty w sposób konstruktywny oraz jak przyjmować informację zwrotną, żeby wyciągać z niej wartościowe wnioski bez poczucia bycia zaatakowanym. (więcej…)
Organizacje pozarządowe czy jednostki samorządowe działające przy trudnych tematach dotyczących wykluczenia społecznego, społeczeństwa obywatelskiego, przejrzystości państwa, popularyzacji badań naukowych mają często dylemat, jak skutecznie mówić o swoich wartościach. (więcej…)
Korzyści – dlaczego warto?
5 powodów, dlaczego warto skorzystać z naszych szkoleń:
Praktyczna wiedza przeplatana jest ćwiczeniami, więc uczestnicy kończą szkolenie z praktycznymi umiejętnościami i konkretnymi wskazówkami.
Podczas zajęć udzielamy konstruktywnego feedbacku, więc uczestnicy będą mieli możliwość dowiedzieć się o efektach swojej pracy od osób z zewnątrz.
Nasze szkolenia służą integracji zespołu, dlatego dbamy o moderację, komunikację z szacunkiem i dochodzenie do zrozumienia drugiej osoby.
Po szkoleniach opracowane materiały są wysyłane do uczestników, aby mogli skorzystać z prezentowanej i dodatkowej wiedzy po spotkaniu, co zwiększa szansę na utrwalenie zdobytej wiedzy.
Zamawiając szkolenia u nas, wspierasz rozwój organizacji pozarządowych, ponieważ co roku przekazujemy zyski spółki na rzecz NGO.
Trenerki i trenerzy
Anna Kiedrzyńska-Tui
Ania ma na swoim koncie szkoleniowym ponad 100 godzin oraz ponad 9 lat na sali wykładowej Uniwersytetu SWPS. W swojej pracy trenerskiej i wykładowej najbardziej ceni kontakt z ludźmi i poznawanie różnych perspektyw w bezpiecznej przestrzeni. Specjalizuje się w tematyce wystąpień publicznych oraz projektowania dobrej komunikacji w zespołach.
Jest certyfikowaną trenerką Grupy TROP.
Bartosz Łopiński
Bartek związany jest z mediami od ponad 16 lat. Najpierw od strony pracy w różnych redakcjach realizował materiały dziennikarskie, następnie „po drugiej stronie mocy” współpracował z mediami jako piarowiec. W pracy szkoleniowej najbardziej ceni zaangażowanie uczestników, które niczym energia jądrowa, rozszczepia się dla nich na efektywne zdobywanie nowej wiedzy. Specjalizuje się w budowaniu relacji z mediami oraz realizacji kampanii medialnych.
Agnieszka Jagusiak
Po blisko 10 latach działania w branży, nadal wierzy w moc public relations. Uważa, że od dobrego PR zaczyna się „wszystko”: udana kampania społeczna, efektywna akcja marketingowa i sensowny employer branding. Prowadzi szkolenia, podczas których przede wszystkim wsłuchuje się w potrzeby klientów i dostosowuje metody do rzeczywistych wyzwań. Jako były wykładowca uwielbia przekazywać wiedzę – największą satysfakcję daje jej moment, gdy uczestnikom zapalają się „żarówki” i od razu zaczynają planować, jak wykorzystają nowe umiejętności.
Chcesz, żebyśmy przeprowadzili dla Ciebie szkolenie?
Napisz do nas lub zadzwoń!
Anna Kiedrzyńska-Tui
508 107 171
anna.kiedrzynska@propsypr.pl