Public relations dla NGO
Wystąpienia medialne to sztuka nie tylko sprawnego formułowania swoich myśli, wiedzy i przekazu, ale także opanowania stresu, swojego ciała oraz dobrego poruszania się przed kamerą czy mikrofonem w trakcie wywiadu medialnego. Podczas praktycznego szkolenia uczestnicy i uczestniczki będą występować przed kamerą podczas krótkich 3-5 minutowych sesji, a eksperci i ekspertki Propsy PR udzielą informacji zwrotnych (zarówno co do treści, jak i formy przekazu) w postaci konstruktywnej krytyki oraz przedstawią warte zapamiętania wskazówki na przyszłość. Szkolenie prowadzone jest z użyciem statywu i telefonu z kamerą. Ćwiczenia przeplatane są teorią, co pozwala osobom w nim uczestniczącym zanurzyć się w doświadczeniu i zrozumieć, co jest ważne w wystąpieniach medialnych.
Świat zbudowany jest z opowieści. Aby spotkać się z drugim człowiekiem, należy umieć zbudować narrację i odpowiednim językiem przekazać kluczowy dla siebie przekaz. Podczas warsztatu stacjonarnego omówimy narracje, język, komunikację i sposoby konstruowania przekazu na różne sposoby, aby pokazać wachlarz możliwości. (więcej…)
Podczas szkolenia jego uczestnicy i uczestniczki poznają strategie, narzędzia i praktyki niezbędne do realizacji skutecznej kampanii medialnej, społecznej lub informacyjnej. Poznają także tajniki budowania zasięgów, wykorzystania mediów społecznościowych oraz skutecznego planowania budżetu. Przygotuj się na praktyczną naukę w dynamicznej atmosferze, prowadzonej przez ekspertów z branży.
Umiejętność skutecznego budowania relacji, nawiązywania cennych kontaktów w ramach trzeciego sektora i poza nim, jest jednym z najcenniejszych zasobów organizacji pozarządowych. To, gdzie i jaki sposób podmiot NGO nawiązuje kontakty, bezpośrednio przekłada się na efektywność codziennych działań i realizowania misji.
Szkolenie dla członków_iń organizacji pozarządowych zakłada przekazanie podstawowej wiedzy oraz praktycznych wskazówek ułatwiających nawiązanie oraz utrzymanie relacji z biznesem. Ta trudna umiejętność poszukiwania partnerów biznesowych jest dziś jedną z bardziej pożądanych cech wśród pracowników trzeciego sektora. Z drugiej strony biznes chciałby móc zaoferować organizacjom coś znacznie więcej niż tylko finansowe wsparcie. Dobre relacje z biznesem zapewniają nie tylko pomoc finansową, ale także budują sieć sprzymierzeńców_czyń, partnerów_ek oraz przyjaciół_ek, z której skorzystać w przyszłości można będzie w wielu innych obszarach.
Wystąpienia publiczne to sztuka nie tylko sprawnego formułowania swoich myśli, wiedzy i przekazu, ale także opanowania stresu, swojego ciała oraz dobrego poruszania się po scenie. Podczas praktycznego szkolenia uczestnicy_czki przedstawią swoje 3-5 minutowe wystąpienia, a eksperci i ekspertki PROPSY PR przekażą do nich informacje zwrotne (zarówno co do treści, jak i formy przekazu), konstruktywną krytykę i przedstawią warte zapamiętania wskazówki na przyszłość. Wartością dodaną tego szkolenia jest również praca nad opanowaniem stresu oraz świadomość własnego ciała podczas wystąpień publicznych. (więcej…)
Szkolenie zakłada część teoretyczną wyjaśniającą tajniki pracy dziennikarzy, praktyki w branży medialnej i pokazującą sytuację polskich mediów wraz z ich potrzebami jak i barierami. (więcej…)
Korzyści – dlaczego warto?
5 powodów, dlaczego warto skorzystać z naszych szkoleń:
Praktyczna wiedza przeplatana jest ćwiczeniami, więc uczestnicy kończą szkolenie z praktycznymi umiejętnościami i konkretnymi wskazówkami.
Podczas zajęć udzielamy konstruktywnego feedbacku, więc uczestnicy będą mieli możliwość dowiedzieć się o efektach swojej pracy od osób z zewnątrz.
Nasze szkolenia służą integracji zespołu, dlatego dbamy o moderację, komunikację z szacunkiem i dochodzenie do zrozumienia drugiej osoby.
Po szkoleniach opracowane materiały są wysyłane do uczestników, aby mogli skorzystać z prezentowanej i dodatkowej wiedzy po spotkaniu, co zwiększa szansę na utrwalenie zdobytej wiedzy.
Zamawiając szkolenia u nas, wspierasz rozwój organizacji pozarządowych, ponieważ co roku przekazujemy zyski spółki na rzecz NGO.
Trenerki i trenerzy
Anna Kiedrzyńska-Tui
Ania ma na swoim koncie szkoleniowym ponad 100 godzin oraz ponad 9 lat na sali wykładowej Uniwersytetu SWPS. W swojej pracy trenerskiej i wykładowej najbardziej ceni kontakt z ludźmi i poznawanie różnych perspektyw w bezpiecznej przestrzeni. Specjalizuje się w tematyce wystąpień publicznych oraz projektowania dobrej komunikacji w zespołach.
Jest certyfikowaną trenerką Grupy TROP.
Bartosz Łopiński
Bartek związany jest z mediami od ponad 16 lat. Najpierw od strony pracy w różnych redakcjach realizował materiały dziennikarskie, następnie „po drugiej stronie mocy” współpracował z mediami jako piarowiec. W pracy szkoleniowej najbardziej ceni zaangażowanie uczestników, które niczym energia jądrowa, rozszczepia się dla nich na efektywne zdobywanie nowej wiedzy. Specjalizuje się w budowaniu relacji z mediami oraz realizacji kampanii medialnych.
Agnieszka Jagusiak
Po blisko 10 latach działania w branży, nadal wierzy w moc public relations. Uważa, że od dobrego PR zaczyna się „wszystko”: udana kampania społeczna, efektywna akcja marketingowa i sensowny employer branding. Prowadzi szkolenia, podczas których przede wszystkim wsłuchuje się w potrzeby klientów i dostosowuje metody do rzeczywistych wyzwań. Jako były wykładowca uwielbia przekazywać wiedzę – największą satysfakcję daje jej moment, gdy uczestnikom zapalają się „żarówki” i od razu zaczynają planować, jak wykorzystają nowe umiejętności.
Chcesz, żebyśmy przeprowadzili dla Ciebie szkolenie?
Napisz do nas lub zadzwoń!
Anna Kiedrzyńska-Tui
508 107 171
anna.kiedrzynska@propsypr.pl