Business Unusual to projekt realizowany przez Fundację Stocznia przy wsparciu Google.org. Powstał, by wzmacniać przedsiębiorczość społeczną i pomagać organizacjom z trzeciego sektora – istniejącym lub dopiero powstającym, które kierują swoje działania do osób z doświadczeniem migranckim i uchodźczym. Dzięki udziałowi w programie Business Unusual poszczególne inicjatywy mogą efektywniej działać, otrzymując wsparcie formalne, merytoryczne oraz finansowe i najważniejsze – dostosowany do indywidualnych potrzeb plan rozwoju.
W tym projekcie zadaniem zespołu agencji była promocja inicjatyw i osób nimi kierujących – wybranych uczestników i uczestniczek 1 i 2. edycji projektu Business Unusual – zarówno w mediach ogólnopolskich, jak i lokalnych. W ramach realizacji działań media relations:
- pozyskaliśmy publikacje, których zasięg wyniósł blisko 33,4 mln osób i które dotarły do ponad 1,3 mln kontaktów,
- blisko 40% pozyskanych publikacji to materiały opublikowane przez media mainstreamowe, m.in przez: Forbes Women, Puls Biznesu, Polskie Radio, Polskie Radio 24, TOK FM, Wp.pl, Businessinsider.com.pl, Bankier.pl,
- dotarliśmy z informacjami nt. inicjatyw wspieranych przez Fundację Stocznia do mediów w regionach, by zwrócić uwagę lokalnych społeczności, władz oraz potencjalnych darczyńców na działalność podmiotów ekonomii społecznej – efekty to pozyskanie publikacje m.in. w: Gazeta Wyborcza Trójmiasto, Gazeta Pomorska, Radio Kraków, Radio Gdańska, Eska Trójmiasto.




