W obliczu wyzwań, jakie stawiają przed nami rozwijające się technologie, cyfrowe waluty, zagadnienia prywatności danych oraz narastające napięcia geopolityczne, zespół agencji podjął się wypromowania 5.edycji Fight FinCrime Forum – wydarzenia łączącego ekspertów z Polski i zagranicy, mającego na celu omówienie kluczowych kwestii w zwalczaniu przestępczości finansowej.
Nasze działania rozpoczęły się od zaplanowania kompleksowej kampanii medialnej i marketingowej w kanałach social mediowych, która miała za zadanie wypromować rejestrację na wydarzenie w dokładnie określonej grupie odbiorczej oraz wzmocnić wizerunek organizatorów i partnerów wydarzenia w dziedzinie walki z przestępczością finansową
W ramach działań PR skupiliśmy się na angażowaniu patronów medialnych i realizacji strategicznych działań w zakresie media relations. Efektem naszych działań było uzyskanie 20 publikacji w czołowych ogólnopolskich mediach biznesowych, co znacząco przyczyniło się do wzrostu rozpoznawalności marki partnerów wydarzenia i samej konferencji wśród wybranej grupy docelowej.
Działania promocyjne i komunikacyjne prowadzone były także w serwisach społecznościowych: Facebook i LinkedIn, aby zainteresować i zachęcić do udziału w wydarzeniu szerokie grono specjalistów. Finalnie przełożyło się na imponujący zasięg na poziomie 1 949 145 osób, a w wydarzeniu (online i stacjonarnie) wzięło udział ponad 5 000 uczestników i uczestniczek z prawie 200 instytucji.
Nasze starania pozwoliły nie tylko na osiągnięcie sukcesu wydarzenia, ale także na wzmacnianie wizerunku klienta jako eksperta w kontekście branżowego rankingu poszczególnych jurysdykcji pod kątem oceny ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu. Dodatkowo, efektywne działania w zakresie komunikacji i promocji przyczyniły się do budowania trwałych relacji z partnerami przy kolejnych edycjach Fight FinCrime Forum.