Czy szkoła wystarczająco przygotowuje dzieci oraz młodych ludzi do dorosłego życia? Na to pytanie odpowiada Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, która od lat tworzy ogólnopolskie programy mające za zadanie pomóc dzieciom oraz młodym ludziom. Fundacja realizuje zajęcia dla dzieci, kształtujące w nich sprawczość, zaradność w dorosłym życiu. Stawia także na rozwijanie kompetencji przyszłości.
Zadaniem zespołu Agencji było przeprowadzenie kampanii medialnej budującej wizerunek fundacji oraz realizowanych przez nią programów. Ważnym elementem kampanii było pokazanie, że kształtowanie kompetencji miękkich jest istotne.
Szacunkowy ekwiwalent reklamowy wszystkich pozyskanych publikacji wyniósł 43 121 zł. Szacunkowe dotarcie osiągnęliśmy na poziomie 26 612 kontaktów, a zasięg wszystkich publikacji wyniósł 504 197 osób. Publikacje ukazały się m.in. w StrefaEdukacji.pl, Meloradio oraz Magazynie Rekruter.