Czy wygląd lub wiek może być przyczyną źle postawionej diagnozy choroby? Na to pytanie odpowiadają ekspertki z Fundacji Niezdiagnozowani, które pomagają osobom doświadczającym trudności w procesie rozpoznawania i leczenia chorób. Fundacja zajmuje się pełnym wsparciem w procesie leczenia pacjentów, refundacją kosztów leczenia, badań i zabiegów. Stawia przede wszystkim na edukacje społeczeństwa w zakresie diagnozowania się i profilaktyki.
Zadaniem zespołu Agencji było przeprowadzenie dwóch kampanii medialnych mających na celu budowanie świadomości o działalności fundacji, pozycjonowanie jej przedstawicielek jako ekspertek z zakresu praw pacjentów oraz wsparcie działań fundraisingowych. Elementem edukacyjnym kampanii było pokazanie, że profilaktyka zdrowotna powinna być wolna od uprzedzeń i stereotypów.
Szacunkowy ekwiwalent reklamowy wszystkich pozyskanych publikacji wyniósł 454 863 zł. Szacunkowe dotarcie osiągnęliśmy na poziomie 1 357 218 kontaktów, a zasięg wszystkich publikacji wyniósł 12 233 970 osób. Publikacje ukazały się m.in. w Polsacie, Radio TOK FM oraz ofeminin.pl.
Działania media relations wzmacniał content marketing na Facebooku i Instagramie. Posty poruszały problem ageizmu w polskich gabinetach lekarskich i zachęcały do reagowania na zachowania dyskryminujące. Działania agencji w social mediach pozwoliły osiągnąć wynik na poziomie 1 016 329 zasięgu.