Fundacja Niezdiagnozowani – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Fundacja Niezdiagnozowani

Opis projektu

Czy wygląd lub wiek może być przyczyną źle postawionej diagnozy choroby? Na to pytanie odpowiadają ekspertki z Fundacji Niezdiagnozowani, które pomagają osobom doświadczającym trudności w procesie rozpoznawania i leczenia chorób. Fundacja zajmuje się pełnym wsparciem w procesie leczenia pacjentów, refundacją kosztów leczenia, badań i zabiegów. Stawia przede wszystkim na edukacje społeczeństwa w zakresie diagnozowania się i profilaktyki.

Zadaniem zespołu Agencji było przeprowadzenie dwóch kampanii medialnych mających na celu budowanie świadomości o działalności fundacji, pozycjonowanie jej przedstawicielek jako ekspertek z zakresu praw pacjentów oraz wsparcie działań fundraisingowych. Elementem edukacyjnym kampanii było pokazanie, że profilaktyka zdrowotna powinna być wolna od uprzedzeń i stereotypów.

Szacunkowy ekwiwalent reklamowy wszystkich pozyskanych publikacji wyniósł 454 863 zł. Szacunkowe dotarcie osiągnęliśmy na poziomie 1 357 218 kontaktów, a zasięg wszystkich publikacji wyniósł 12 233 970 osób. Publikacje ukazały się m.in. w Polsacie, Radio TOK FM oraz ofeminin.pl.

Działania media relations wzmacniał content marketing  na Facebooku i Instagramie. Posty poruszały  problem ageizmu w polskich gabinetach lekarskich i zachęcały do reagowania na zachowania dyskryminujące. Działania agencji w social mediach pozwoliły osiągnąć wynik na poziomie 1 016 329 zasięgu. 

Szczegóły projektu

TERMIN:

grudzień 2022

KLIENT:

Fundacja Niezdiagnozowani

STRONA:

https://niezdiagnozowani.com

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik