Kampania “Bądź ich inspiracją” – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Kampania “Bądź ich inspiracją”

Opis projektu

“Bądź ich inspiracją” było hasłem kampanii informacyjnej realizowanej przez Fundację Zwolnieni z Teorii. Działania w ramach kampanii zostały przygotowane przez 3 agencje: 180heartbeats + Jung v Matt, Wavemaker oraz Propsy PR. Celem kampanii było zachęcenie nauczycieli szkół średnich z całej Polski do dołączenia do grupy Nauczyciele Zwolnieni z Teorii, którą tworzą nauczyciele edukujący przez praktykę. Urozmaicają oni tradycyjny program nauczania o realizację przez ich uczniów własnych projektów społecznych przeprowadzanych w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii. Dzięki temu młodzież realnie wpływa na pozytywną zmianę w swoim otoczeniu, realizując projekty społeczne i rozwijając u siebie praktyczne kompetencje potrzebne na rynku pracy.

Bohaterami kampanii „Bądź ich inspiracją” była trójka nauczycieli z różnych szkół w Polsce oraz ich uczniowie, finaliści olimpiady Zwolnieni z Teorii. Byli to nauczyciele, którzy chcieli inspirować młodzież, wspierać ich w momentach, w których oni tego potrzebowali, jednocześnie w razie potrzeby zostając ich tutorami przy projekcie. Profile nauczycieli zaprezentowane zostały w formie materiałów zdjęciowych i wideo, a także poprzez ich osobistą obecność w mediach. Uzupełnieniem kampanii były wypowiedzi i obecność zespołów nastolatków, którzy zrealizowali najciekawsze projekty społeczne. Agencja Propsy PR odpowiedzialna była za działania public relations przy kampanii oraz za pozyskanie i obsługę partnerów medialnych kampanii.

W ramach kampanii agencja Propsy Pr pozyskała prawie 200 publikacji medialnych m.in. w takich mediach jak: RMF FM, Onet, Gazeta Wyborcza, , TVP, Polskie Radio oraz kilkadziesiąt publikacji w mediach lokalnych jak np. Gazeta Pomorska czy Kurier Szczeciński. Szacunkowy wartość ekwiwalentu rekalmowego wszystkich publikacji wyniosła ponad pół miliona złotych. Dotarcie osiągnięto na poziomie ponad dwóch milionów kontaktów , a potencjalny zasięg wszystkich publikacji wyniósł niespełna 40 000 000 osób.

Szczegóły projektu

TERMIN:

maj – czerwiec 2019

KLIENT:

Zwolnieni z Teorii

STRONA:

www.zwolnienizteorii.pl/nauczyciel

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik