“Kto będzie uczył dzieci? Jest odpowiedź na braki kadrowe w edukacji.” – Program EduLider – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
“Kto będzie uczył dzieci? Jest odpowiedź na braki kadrowe w edukacji.” – Program EduLider

Opis projektu

Fundacja Teach for Poland to organizacja non-profit założona w 2019 roku. Jest częścią międzynarodowej sieci Teach For All, która działa w 61 krajach na całym świecie i wykształciła już ponad 65 000 młodych liderów edukacyjnych, jacy wpłynęli na edukację i doświadczenie życiowe ponad 6 milionów uczniów. Teach for Poland pokazuje w praktyce, na czym polega liderstwo w edukacji, oferując dwuletni Program Rozwoju Eduliderstwa dla nauczycieli szkół publicznych - “EduLider”

 

Zadaniem Propsy PR było zrealizowanie kampanii medialnej o programie “EduLider”. Dystrybucja skierowana była do ogólnopolskich, małopolskich i wielkopolskich mediów. Celem działań było: 

  • pozyskiwanie publikacji medialnych w kluczowych mediach, 
  • wzrost świadomości na temat Fundacji Teach For Poland, jej programu i promowanych idei alternatywnego kształcenia, 
  • komentowanie bieżących tematów ważnych dla edukacji oraz proponowanie systemowych rozwiązań na przyszłość 
  • wsparcie rekrutacji programu “EduLider”.

W efekcie pozyskaliśmy 30 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Szacunkowy ekwiwalent reklamowy - AVE to 358 418 zł, dotarcie publikacji medialnych kształtuje się na poziomie 275 876 kontaktów, a zasięg to 8 479 243 osoby. Wybrane publikacje medialne: Gazeta Wyborcza, Radio Eska Warszawa, Polskie Radio 24.

Szczegóły projektu

TERMIN:

1 stycznia – 31 marca 2024 r.

KLIENT:

Fundacja “Teach for Poland”

STRONA:

https://edulider.teachforpoland.org/

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik