#nietrujSWETRUJ – czyli kampania w trosce o portfel i środowisko – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
#nietrujSWETRUJ – czyli kampania w trosce o portfel i środowisko

Opis projektu

Oszczędnie, zdrowo i stylowo! To odpowiedź Fundacji Ashoka na m.in. wzrastające ceny zużycia energii i wysoki poziom zanieczyszczenia powietrza. Organizatorzy akcji #nietrujSWETRUJ zachęcali do tego, by w czasie chłodnych dni  „nie robić z domu sauny” i zamiast ustawiania wysokiej temperatury kaloryfera, założyć ciepły sweter. W kampanię byli zaangażowani influencerzy i influencerki, m.in. Rezigiusz czy Kasia Ograniczam Się

Zespół Propsy PR w ramach działań przeprowadził kampanię medialną, nagłaśniającą problem kryzysu energetycznego i klimatycznego oraz promującą codzienne i długofalowe rozwiązania. Efektem było 49 publikacji w mediach tradycyjnych, o łącznym zasięgu ponad 24 mln odbiorców.

 

 

Szczegóły projektu

TERMIN

grudzień 2022 – styczeń 2023

KLIENT:

Fundacja Ashoka

STRONA:

https://www.ashoka.org/pl-pl

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik