Polskość w XXI wieku – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Polskość w XXI wieku

Opis projektu

Celem projektu ,,Polskość w XXI wieku. Rodzaje identyfikacji narodowej, ich podłoże i konsekwencje” jest uzupełnienie braków w wiedzy na temat tożsamości i identyfikacji z narodem oraz stworzenie innowacyjnej interwencji wzmacniającej konstruktywną identyfikację z Polakami. Dawniej patriotyzm kojarzył się przede wszystkim z poświęceniem dobra własnego – niejednokrotnie własnego zdrowia i życia – dla dobra narodu. Dziś pojęcie to nabiera nowego znaczenia.

Zadaniem agencji w tym projekcie jest stała obsługa PR projektu polegająca na realizowaniu działań media relations w celu zwiększania zasięgu dotarcia. W ramach tych działań prowadzimy kampanie medialne promujące poszczególne badania realizowane przez naukowców z Laboratorium Poznania Politycznego, wysyłamy krótkie briefy do dedykowanych dziennikarzy oraz zajmujemy się pozycjonowaniem ekspertów. Na samym początku projektu przygotowaliśmy także brief strategii komunikacji, który jest drogowskazem do działań komunikacyjnych realizowanych w projekcie.

Efektem naszych działań jest pozyskanie w pierwszej połowie projektu ponad 100 publikacji medialnych m.in. w takich mediach jak: TVN 24, Polsat, Wydarzenia 24, TOK FM Radio Nowy Świat, PAP, Tygodnik Powszechny, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Wp.pl i wielu innych. Łączny zasięg publikacji wyniósł ponad 61 milionów osób.

Wybrane publikacje medialne:

https://tvn24.pl/go/programy,7/tak-jest-odcinki,10840/odcinek-2181,S00E2181,1087012

https://www.polsatnews.pl/wideo-program/gosc-wydarzen-24-dagmara-szczepanska_6828614/

https://wyborcza.pl/7,75400,30309928,psycholozka-mlodzi-przez-wiele-lat-byli-przez-polityke-zupelnie.html

https://kobieta.wp.pl/prawda-o-narcyzmie-narodowym-polakow-to-nie-patriotyzm-6947807454288736a

https://weekend.gazeta.pl/weekend/7,177333,30273758,narcyzmem-kolektywnym-mozna-manipulowac-ci-ktorzy-go-wzmacniaja.html

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstwo/2218274,1,polska-jak-pokoj-bez-klamek-balagan-i-zamet-jacy-jestesmy-po-osmiu-latach-rzadow-pis.read

https://www.focus.pl/artykul/co-to-znaczy-byc-polakiem-5-typow-patriotyzmu

https://pap-mediaroom.pl/nauka-i-technologie/byciem-polakiem-powod-do-dumy-czy-wstydu-raport-psychologow-z-pan

https://zwierciadlo.pl/psychologia/536572,1,narcyzm-narodowy--na-czym-polega-i-jak-przejawia-sie-we-wspolczesnym-swiecie.read

Uzupełnieniem obsługi PR było wsparcie działań promocyjnych-informacyjnych na temat badań realizowanych przez Laboratorium Poznania Politycznego Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk. W tym celu przygotowaliśmy strategię działań social mediowych, a następnie przez okres trzech miesięcy prowadziliśmy kanały LPP IP PAN w mediach społecznościowych oraz realizowaliśmy płatne kampanie reklamowe nacelowane na zasięg. W tym okresie łączny zasięg postów LPP IP PAN na Facebooku wyniósł  71 875 osób (266% zakładanego celu). Następnie przeprowadziliśmy szkolenie "Komunikacja w social media" dla zespołu LPP IP PAN, po którym zespół naukowców i naukowczyń samodzielnie prowadzi swoje kanały social media. 

Obecnie działania SM agencji w tym projekcie koncentrują się na tworzeniu, realizacji, analizie wyników i optymalizacji kampanii reklamowych. 

Szczegóły projektu

TERMIN

luty 2023 – czerwiec 2024

KLIENT:

Laboratorium Poznania Politycznego Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk

STRONA:

https://psychpol.psych.pan.pl/pl/

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik