Historia polsko-żydowska do dzisiaj jest przedmiotem sporów politycznych. Kim są obecnie Żydzi i Żydówki w Polsce i jak produktywnie rozmawiać o współczesnych uwikłaniach historycznych? Na te pytania odpowiada FestivALT – festiwal współczesnej sztuki żydowskiej organizowany przez artystki i artystów z Polski, Europy i całego świata. Siódma edycja FestivALT-u w Krakowie trwała od 23 czerwca do 2 lipca. W programie znalazły się m.in. otwarta kolacja szabatowa, koncerty, spektakle, wystawy, spacery i debaty.
Zadaniem agencji w tym projekcie było opracowanie briefu do mediów oraz przeprowadzenie kampanii medialnej, która promowała siódmą edycję FestivALT-u, a także budowała wizerunek Stowarzyszenia FestivALT jako aktywnego działacza w zakresie sztuki i aktywizmu. W ramach realizowanych działań pozyskaliśmy 58 publikacji w mediach ogólnopolskich i lokalnych. Informację o wydarzeniu opublikowały m.in. Polskie Radio 24, Radio Chilli Zet, Gazeta Wyborcza Kraków, TVP3 Kraków, sukcesjestkobieta.pl, Lovekrakow.pl, Jewish.pl.
Ostatecznie kampania osiągnęła: