Promocja gry „Muzyczna Podróż” – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Promocja gry „Muzyczna Podróż”

Opis projektu

Blues, reggae, muzyka syryjska… Jak powstały jedne z najbardziej rozpoznawalnych stylów

muzycznych? Na to pytanie odpowiedziało Centrum Edukacji Obywatelskiej, tworząc grę Muzyczna Podróż”, przeznaczoną dla osób w każdym wieku. Tylko w XXI wieku przybyło ok. 100 mln nowych migrantów i migrantek. W 2020 roku osób, które żyły poza krajem urodzenia, było ponad 280 mln*. Autorzy_ki gry chcieli_ły pokazać, że wraz z ludźmi migruje muzyka, czyli nieodłączny element kultury. Gracze_czki mieli okazję stworzyć także swój autorski utwór.

Zespół propsy PR promował grę m.in. za pomocą Facebooka i Instagrama. Stworzone treści dotarły do prawie 155 tys. użytkowników_czek! Oprócz tego o grze można było dowiedzieć się z przygotowanego artykułu, który opublikowała redakcja Noizz.

*World Migration Report 2022

Szczegóły projektu

TERMIN

wrzesień – październik 2022

KLIENT:

Centrum Edukacji Obywatelskiej

STRONA:

https://ceo.org.pl/

Inspirownik 6/6. Jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

POBIERZ