Zaledwie 4% młodych Polaków widzi zawód nauczyciela jako swoją wymarzoną karierę, choć aż 81% ma doświadczenie w nauczaniu. Jednym z wniosków z raportu Fundacji Teach for Poland, opracowanego we współpracy z Fundacją Stocznia, nie jest brak chęci młodych ludzi do bycia nauczycielami, ale brak odpowiednich warunków, które przyciągnęłyby młodych do edukacji. Raport swoją premierę miał 14 października - w Dzień Nauczyciela. Eksperci i ekspertki zaapelowali, by dyskusja o zmianach w systemie edukacji wykraczała poza obecną pragmatykę zawodową i skupiała się na projektowaniu profesji, która stanie się atrakcyjna dla przyszłych generacji. Oprócz raportu zawierającego analizę stanu wyjściowego zawierał również sondaż przeprowadzony wśród młodych oraz 4 scenariusze przyszłości pokazujące, jak ten zawód mógłby wyglądać w 2040 roku. Dodatkowo do raportu powstał spot promujący kampanię, który stanowił wizualizację zamysłu raportu. Wideo zostało zrealizowane przez zespół reżyserski z Papaya Films.
W tym projekcie zadaniem zespołu agencji było wypromowanie raportu “Nauczyciel_ka 2040. Odważ się myśleć inaczej” w mediach ogólnopolskich w tym kluczowym dla oświaty dniu. Cel został zrealizowany przez przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii medialnej. W ramach realizacji działań media relations pozyskaliśmy ponad 233 publikacji w mediach ogólnopolskich i mazowieckich, w tym w mainstreamie, wśród takich redakcji jak m.in. TVN24, TVP1 19.30, Gazeta Wyborcza, Polskie Radio Jedynka, Polsat, Radio Zet, Onet, Dziennik Gazeta Prawna, TVP Info, PAP.pl, Polskie Radio 24, TOK FM, Interia.pl, Businessinsider.com, WP.pl.