Rezerwaty przyrody odgrywają kluczową rolę w ochronie ekosystemów. Bez ich wsparcia nie uda nam się ocalić najcenniejszych zasobów natury. Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków (OTOP BirdLife Polska) aktywnie troszczy się o ptaki, dbając jednocześnie o środowisko, w którym one żyją. W ramach działań OTOP chroni trzy wyjątkowe obszary: społeczny rezerwat OTOP Karsiborska Kępa, rezerwat przyrody Beka oraz biebrzańskie rezerwaty OTOP.
Aby te cenne siedliska pozostały w doskonałej kondycji, a ptaki miały zapewnione odpowiednie warunki do życia i rozwoju, OTOP potrzebuje wsparcia finansowego. Dlatego w 2024 roku powstała kampania zachęcająca do przekazania 1,5% podatku na rzecz ochrony rezerwatów.
Zadaniem agencji było zaprojektowanie i realizacja kampanii promocyjnej na platformach społecznościowych: Facebook i Instagram. Kampania składała się z dwóch głównych etapów:
Kampania dotarła do ponad 230 tysięcy odbiorców na Facebooku i Instagramie, a stronę kampanii odwiedziło prawie 5 tysięcy osób.