Sztuka mówienia #WygrajSłowem – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Sztuka mówienia #WygrajSłowem

Opis projektu

Organizatorzy projektu chcieli nauczyć młodzież, jak przemawiać, by zainteresować i zaangażować słuchaczy. Niedoceniana w procesie edukacji retoryka jest umiejętnością niezwykle przydatną w codziennym życiu: w kontaktach ze znajomymi, nauczycielami, wykładowcami, współpracownikami, wreszcie z szerszą publicznością. Projekt zakończyła „Bitwa przemówień” – wydarzenie, podczas którego uczestnicy (wśród nich m.in. artyści, trenerzy i publicyści) zmierzyli się z najważniejszymi polskimi przemówieniami ostatniego 25-lecia. Wśród mówców trener siatkówki Jakub Bednaruk, sex coach Marta Niedźwiecka, raper Duże Pe, rzecznik prasowy Sławomir Paszkiet, czy dziennikarz Maciej Ulewicz. Projekt zrealizowany przez fundację Res Publica, Teatr Ochoty i serwis Edulandia (AGORA).

Szczegóły projektu

TERMIN:

wrzesień – grudzień 2016

KLIENT:

Res Publica

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik