Długotrwałe osamotnienie u osób starszych powoduje apatię i pogarsza stan zdrowia, a niekiedy prowadzi do pojawienia się depresji. Przeciwdziałanie samotności jest niezwykle istotne, szczególnie w święta, gdy ważnym elementem jest spotkanie z bliskimi. Dlatego od lat Stowarzyszenie mali bracia Ubogich organizuje akcję Wielkanocny koszyczek i zachęca do ufundowania spotkania dla samotnych starszych osób. To dla nich okazja do wspólnego świętowania z drugim człowiekiem.
Zadaniem zespołu agencji dwa lata z rzędu była obsługa PR w postaci media relations tej kampanii, której celem było zachęcenie potencjalnych darczyńców do przekazania datków na stronie internetowej akcji. Prezentując prawdziwe historie samotnych seniorek, perspektywę wolontariuszek i angażując ekspertki w zakresie gerontologii i znanych osób pozyskaliśmy rokrocznie kilkanaście mainstreamowych publikacji, kilkanaście ogólnopolskich i kilkadziesiąt w regionach i mediach lokalnych, znacznie zwiększając zasięg tych akcji i wspierając cel fundraisingowy. Wybrane publikacje medialne: Pytanie na Śniadanie TVP, Polskie Radio Program 1, Radio Eska, TVP Info, Polsat News, Chilli Zet, Dziennik Łódzki, TOK FM, wroclaw.pl i wiele innych.