„Ukraina pod lupą” to edycja specjalna dorocznej konferencji „Świat pod lupą”. Warszawskie Spotkania Międzynarodowe, organizowanej przez Przedstawicielstwo Fundacji Heinricha Bölla z organizacjami partnerskimi w Warszawie. Cykl ma na celu stworzenie platformy dla wymiany poglądów i wiedzy na temat najbardziej palących zagadnień współczesnego świata w gronie renomowanych intelektualistów, ekspertów i mówców z rozmaitych państw. Tegoroczne wydarzenie poświęcone było kluczowym kwestiom politycznego, gospodarczego i społecznego rozwoju w Ukrainie od czasu rosyjskiej inwazji na to suwerenne państwo i miało na celu stworzyć okazję dla ekspertów z Ukrainy, by dyskutować, sieciować i wymieniać poglądy z ich zagranicznymi kolegami na temat sytuacji w swoim kraju.
Zadaniem zespołu agencji w tym projekcie było pozyskanie publikacji w mediach o wydarzeniu "Ukraina pod lupą", a także zachęcenie dziennikarzy i odbiorców do wzięcia udziału w konferencji. Z kolei celem zespołu social media agencji było budowanie zasięgu tematu w social mediach (Facebook).
Efektem działań agencji było pozyskanie ponad 20 publikacji w mediach ogólnopolskich, regionalnych oraz branżowych. Wybrane publikacje medialne: Wydarzenia - Polsat, Punkt Widzenia - Polsat News, Tokfm.pl, Rdc.pl.