Buntownik czy mędrzec – jaka jest marka twojej organizacji?
Organizacje działające przy ważnych tematach społecznych m.in. dotyczących edukacji, opieki, wykluczenia społecznego, społeczeństwa obywatelskiego, przejrzystości państwa, popularyzacji badań naukowych i innych, często zapominają o tym, jak istotnym elementem w profesjonalizacji ich działań jest dbanie o markę organizacji, której poprawne budowanie, umożliwia efektywne realizowanie celów statutowych, komunikacyjnych czy fundraisingowych, co zwiększa rozpoznawalność organizacji na zewnątrz.
Podczas szkolenia, które obejmie elementy teorii i praktyki, uczestnicy i uczestniczki poznają sposoby skutecznego budowania marki organizacji na poziomie codziennych aktywności pracowników i pracowniczek. Szkolenie umożliwi nie tylko zgłębienie wiedzy na temat profesjonalnego sposobu budowania marki organizacji, ale także zdobycie podstawowych kompetencji z zakresu wystąpień publicznych.
Realizacja: stacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób
Czas trwania: ok. 4 godzin z przerwą kawową
Koszt: 3 275 zł netto + 23% VAT
Efekty po szkoleniu:
- Analiza i audyt obecnie prowadzonych działań w zakresie budowania marki organizacji
- Prezentacja przykładów budowania marki organizacji z uwzględnieniem działań jej pracowników i pracowniczek
- Krótki trening z prezentacji swojej organizacji
- Przedstawienie rekomendacji co do efektywnego budowania marki organizacji
Ramowy program szkolenia:
- Co nas wyróżnia? (Teoria)
- Ćwiczenie: efektywna prezentacja naszej organizacji (elevator pitch)
- Elementy dobrego wystąpienia publicznego. Jak mówić, aby nas słuchali? (Teoria)
- Wyboistości na drodze, czyli jak rozmawiać z trudnym klientem? (teoria + ćwiczenia)
- Miło, acz asertywnie – sposoby prowadzenia rozmów z interesariuszami.
- Przykłady dobrego i złego budowania marki (case study)
Przed szkoleniem konieczna jest realizacja warsztatu zespołowego (burzy mózgów), realizowana z wąskim zespołem z organizacji, której celem ma być audyt obecnych działań budujących markę organizacji i przygotowanie szczegółowych zagadnień do szkolenia dla szerszej grupy pracowników. (czas trwania: 1 godzina)