„Dzień dobry, czy mnie słychać?”, czyli jak wypromować wydarzenie online?
Wydarzenie przeprowadzane w internecie, pod wieloma względami nie różnią się od tego, które odbywa się stacjonarnie. Jednakże ze względu na swoją specyfikę oraz brak bezpośredniego kontaktu z odbiorcami_czyniami, działania organizacyjne jak i promocyjne, muszą zostać zdefiniowane na nowo. Celem warsztatu oraz szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności planowania e-wydarzeń pod kątem optymalizowania ich promocji, której celem ma być przyciąganie potencjalnych odbiorców_czyń wydarzenia. Podczas warsztatów uczestnicy_czki będą mieli_ały także przestrzeń do wymiany swoich doświadczeń w kontekście promocji e-wydarzeń oraz porównania efektów tych samych działań użytych w innych kontekstach lub sytuacjach.
Realizacja: stacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób
Czas trwania: ok. 4 godzin z przerwą kawową
Koszt: 2 950 zł netto + 23% VAT
Efekty po szkoleniu:
- Zrozumienie specyfiki e-wydarzeń
- Umiejętności planowania i promocji e-wydarzeń
- Skuteczne przyciąganie potencjalnych uczestników_czek e-wydarzeń
- Analiza i optymalizacja działań promocyjnych e-wydarzeń
Ramowy program szkolenia:
1.Warsztat z elementami dyskusji i wymiany doświadczeń:
- Jak promować wydarzenia online – próg początkujący
- Diagnoza problemów przeprowadzonej promocji wydarzenia online przez uczestników
- Analiza działań efektywnych
Czas trwania: 2 godziny
2. Szkolenie z elementami dyskusji:
- Jak promować wydarzenia online – próg zaawansowany
- Planowanie etapów
- Inspiracje
- Efektywne narzędzia
- Praktyczne wskazówki i rekomendacje
Czas trwania: 2 godziny