Skip links

Jak tworzyć narracje dla własnych potrzeb?

Świat zbudowany jest z opowieści. Aby spotkać się z drugim człowiekiem, należy umieć zbudować narrację i odpowiednim językiem przekazać kluczowy dla siebie przekaz. Podczas warsztatu stacjonarnego omówimy narracje, język, komunikację i sposoby konstruowania przekazu na różne sposoby, aby pokazać wachlarz możliwości.

Warsztat ma na celu pracę w zakresie budowania narracji dla własnych potrzeb w określonym czasie, adekwatnych do sytuacji. Całościowy warsztat bazuje na narzędziach public relations i budowania strategii komunikacji marki oraz metodologii kulturoznawczej. Elementem składowym jest wymiana informacji i opinii nt. prezentowanych treści czy wyboru narzędzi, co daje możliwość szerszego spojrzenia na sytuację każdej osoby. Podczas warsztatu planowana jest dyskusja moderowana przez trenerkę oraz prezentacja elementów teorii, która ma wzbogacić wszystkich w przydatną wiedzę, możliwą do wykorzystania w późniejszej pracy nad narracjami.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 6 godzin z przerwą kawową

Koszt: 3 975 zł netto + 23% VAT

Efekty po warsztacie:

  • Uświadomienie sobie przez uczestników i uczestniczki pozytywnych aspektów budujących narracje i narzędzi językowych, które warto zaimplementować na różnych etapach pracy
  • Zdefiniowanie możliwości narracyjnych i efektów finalnych z nimi związanych
  • Wymiana doświadczeń i perspektyw z innymi osobami w kwestii komunikacji i budowania narracji
  • Wskazanie kierunku do rozwoju w zakresie komunikacji swojej marki
  • Określenie celów, wartości, narracji niezbędnych do stworzenia indywidualnych planów strategii PR każdej osoby [warsztat stanowi pierwszą część określenia planów strategicznych dla każdej osoby]

Ramowy program warsztatu:

  • Koszyki językowe jako metoda budowania różnorodnych narracji (teoria)
  • Ćwiczenie z budowania narracji – tworzona narracja a różne potrzeby komunikacyjne odbiorców
  • Różne narracje wobec tej samej sytuacji. Omówienie case study (teoria)
  • „Moje potrzeby i moja narracja” – praca na personalnych case studies; określenie swojego miejsca i obecnego stanu (potrzeby i oczekiwania) przez osoby uczestniczące w warsztatach z wygłoszeniem na forum.
  • Sesja feedbackowa – dzielenie się przemyśleniami przez uczestników i uczestniczki warsztatów
  • Archetypy marki – zasoby, z których można korzystać, budując opowieść (teoria)
  • Ćwiczenie: dobór archetypów marki do narracji vs. dobór archetypów marki do osoby
Zobacz
Przeciągnij