Skip links

Kampania medialna, społeczna lub informacyjna – od A do Z

Podczas szkolenia jego uczestnicy i uczestniczki poznają strategie, narzędzia i praktyki niezbędne do realizacji skutecznej kampanii medialnej, społecznej lub informacyjnej. Poznają także tajniki budowania zasięgów, wykorzystania mediów społecznościowych oraz skutecznego planowania budżetu. Przygotuj się na praktyczną naukę w dynamicznej atmosferze, prowadzonej przez ekspertów z branży.

Szkolenie zakłada część teoretyczną wyjaśniającą, w jaki sposób planować i realizować kampanie, by mogły docierać do pożądanych grup odbiorców, oraz praktyczną, pokazującą przykładowe kampanie z Polski i zagranicy.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 4 godzin z przerwą kawową

Koszt: 2 950 zł netto + 23% VAT

Efekty po szkoleniu:

  • Nabycie umiejętności realizowania kampanii medialnych/informacyjnych
  • Poznanie wzorcowych kampanii społecznych, informacyjnych, edukacyjnych

Ramowy program szkolenia:

  • Planowanie kampanii – przekaz, odbiorcy, zasoby
  • Kanały w kampaniach: przykładowe kanały do wykorzystania
  • Kluczowe elementy budowania zasięgów kampanii: wiral, preteksty, influencerzy
  • Jak wykorzystać social media do zwiększania zasięgu kampanii?
  • Wdrożenie kampanii a sytuacja zewnętrzna (pandemia, strajki)
  • Sprzymierzeńcy kampanii: biznes, urzędy, instytucje zagraniczne
  • Jak planować budżet kampanii lub jak dostosować kampanię do posiadanego budżetu
  • Monitoring i ewaluacja kampanii
Zobacz
Przeciągnij