Kampania medialna, społeczna lub informacyjna – od A do Z
Podczas szkolenia jego uczestnicy i uczestniczki poznają strategie, narzędzia i praktyki niezbędne do realizacji skutecznej kampanii medialnej, społecznej lub informacyjnej. Poznają także tajniki budowania zasięgów, wykorzystania mediów społecznościowych oraz skutecznego planowania budżetu. Przygotuj się na praktyczną naukę w dynamicznej atmosferze, prowadzonej przez ekspertów z branży.
Szkolenie zakłada część teoretyczną wyjaśniającą, w jaki sposób planować i realizować kampanie, by mogły docierać do pożądanych grup odbiorców, oraz praktyczną, pokazującą przykładowe kampanie z Polski i zagranicy.
Realizacja: stacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób
Czas trwania: ok. 4 godzin z przerwą kawową
Koszt: 2 950 zł netto + 23% VAT
Efekty po szkoleniu:
- Nabycie umiejętności realizowania kampanii medialnych/informacyjnych
- Poznanie wzorcowych kampanii społecznych, informacyjnych, edukacyjnych
Ramowy program szkolenia:
- Planowanie kampanii – przekaz, odbiorcy, zasoby
- Kanały w kampaniach: przykładowe kanały do wykorzystania
- Kluczowe elementy budowania zasięgów kampanii: wiral, preteksty, influencerzy
- Jak wykorzystać social media do zwiększania zasięgu kampanii?
- Wdrożenie kampanii a sytuacja zewnętrzna (pandemia, strajki)
- Sprzymierzeńcy kampanii: biznes, urzędy, instytucje zagraniczne
- Jak planować budżet kampanii lub jak dostosować kampanię do posiadanego budżetu
- Monitoring i ewaluacja kampanii