Nawigacja po LinkedIn. Od profilu do profesjonalizmu
Uczestnicy i uczestniczki szkolenia odkryją potencjał LinkedIn dla organizacji pozarządowych. Podczas części teoretycznej szkolenia przedstawimy specyfikę tej platformy biznesowej i omówimy, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu profilu firmowego oraz jak działa algorytm tej platformy. Wyjaśnimy, jak często publikować na LinkedIn i jak tworzyć angażujące treści na stronie firmowej, aby przyciągnąć uwagę użytkowników_czek. Uczestnicy i uczestniczki szkolenia poznają również strategie pozyskiwania obserwujących dla strony firmowej oraz podstawowe cele reklamowe na LinkedIn. Dowiedzą się także, co można i warto mierzyć, aby skutecznie monitorować działania na tej platformie.
Część praktyczna szkolenia to realizacja i omówienie zadanie praktycznego, realizowanego na podstawie wcześniej zdobytej wiedzy teoretycznej.
Realizacja: stacjonarne lub online dla maksymalnie 5 osób
Czas trwania: ok. 5 godzin z przerwą kawową
Koszt: 3 475 zł netto + 23% VAT
Efekty po szkoleniu:
- Skuteczne wykorzystanie możliwości Li dla promocji NGO
- Umiejętność optymalizacji profilu firmowego i tworzenia angażujących treści
- Umiejętność skutecznego wykorzystania narzędzi reklamowych Li i pomiaru wyników.
Ramowy program szkolenia:
- Specyfika LinkedIn. Dlaczego NGO powinny tu być?
- Strona firmowa Stowarzyszenia na LinkedIn vs profil osobisty
- Profil firmowy na LinkedIn – o co zadbać?
- Jak działa algorytm LinkedIn?
- Jak często publikować na LinkedIn?
- Jak tworzyć angażujące treści na stronę firmową?
- Jak pozyskiwać obserwujących strony firmowej?
- Podstawowe cele reklamowe na LinkedIn
- Co można i warto mierzyć?
- Zadanie praktyczne.
- Omówienie zadania praktycznego.