Od pierwszego kontaktu do podpisania kontraktu. Jak komunikować się z biznesem?
Szkolenie dla członków_iń organizacji pozarządowych zakłada przekazanie podstawowej wiedzy oraz praktycznych wskazówek ułatwiających nawiązanie oraz utrzymanie relacji z biznesem. Ta trudna umiejętność poszukiwania partnerów biznesowych jest dziś jedną z bardziej pożądanych cech wśród pracowników trzeciego sektora. Z drugiej strony biznes chciałby móc zaoferować organizacjom coś znacznie więcej niż tylko finansowe wsparcie. Dobre relacje z biznesem zapewniają nie tylko pomoc finansową, ale także budują sieć sprzymierzeńców_czyń, partnerów_ek oraz przyjaciół_ek, z której skorzystać w przyszłości można będzie w wielu innych obszarach.
Realizacja: stacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób
Czas trwania: ok. 3 godzin z przerwą kawową
Koszt: 3 475 zł netto + 23% VAT
Efekty po szkoleniu:
- Umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu z przedstawicielami_kami biznesu
- Świadomość specyfiki działania biznesu oraz potencjalnych obszarów do współpracy z perspektywy sektorowej
- Znajomość podstaw prowadzenia rozmów z przedstawicielami_kami biznesu
Ramowy program szkolenia:
- Co organizacja może dać biznesowi?
- Co biznes może dać organizacji (prócz pieniędzy)?
- Z jakimi organizacjami rozmawia biznes?
- Jak rozpocząć? Spokój, strategia, systematyczność. Komunikat o korzyściach
- Budowanie partnerstwa
- Negocjacje. Jak przygotować się do rozmów?
- Kierownik_czka, manager_ka, a może prezes_ka. Z kim rozmawiać w organizacji?
- Profesjonalne narzędzia komunikacji
- Czego boi się biznes? Kryzysy wizerunkowe
- Dobra współpraca długofalowa – wykresy, raportowanie, włączanie w działanie, feedback