Skip links

Warsztat „Pozytywy i obszary do poprawy w komunikacji organizacji społecznej”

Wśród wielu organizacji społecznych komunikacja schodzi na drugi plan, podczas gdy to właśnie od niej zależy powodzenie promocji zewnętrznej. W natłoku zadań i projektów często gubi się to, co najważniejsze dla zbudowania zgranego i efektywnego zespołu. Podczas szkolenia uczestnicy_czki omówią swoją komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w organizacji, podzielą się swoją perspektywą, omówią zarówno pozytywne jej aspekty, jak i obszary do rozwoju, a następnie omówią stojące przed nimi wyzwania komunikacyjne. Na koniec poznają wybrane elementy komunikacji interpersonalnej, wewnętrznej lub zewnętrznej w zależności od potrzeb w skróconej i aplikowanej formie prostej do wdrożenia.

Warsztat wydobywczy ma na celu wymianę doświadczeń uczestniczących w nim osób, dyskusję moderowaną przez trenerkę oraz elementy teorii, która ma wzbogacić uczestniczki_ów w przydatną wiedzę, możliwą do wykorzystania w ich codziennym życiu. Warsztat ma charakter dyskusji z elementami prezentowania teorii komunikacji. Skierowany jest głównie do osób zarządzających organizacją społeczną, ale też kierowników_czek działów, project managerów_ek i innych osób prowadzących projekty.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 4 godzin z przerwą kawową

Koszt: 3 070 zł netto + 23% VAT

Efekty po warsztacie:

  • Świadomość pozytywnych aspektów budujących komunikację w zespole, które warto zaimplementować
  • Zdefiniowanie obszarów wymagających poprawy w kwestii komunikacji w swoim zespole lub u siebie indywidualnie
  • Wskazanie kierunku do rozwoju w zakresie komunikacji interpersonalnej, wewnętrznej lub/i zewnętrznej

Ramowy program warsztatu:

  • Pozytywy w komunikacji in&out: o co należy zadbać, aby komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w organizacji działała i dlaczego, czynniki wewnętrzne i zewnętrzne, określenie naszej strefy wpływu [ćwiczenie z flipchartami]
  • Obszary do poprawy/rozwoju w komunikacji in&out: co wymaga większej uwagi, co sprawia trudność, co nie działa w indywidualnej i grupowej perspektywie [ćwiczenie z flipchartami]
  • Refleksje: efektywna komunikacja, czyli jaka? [dyskusja w oparciu o wypracowane treści]
  • Sposoby pracy nad obszarami do poprawy: dyskusja moderowana przez trenerkę. Zdefiniowanie i promowanie możliwości rozwiązań [możliwa do wykorzystania metoda mapy problemów]
  • TEORIA: Sposoby doceniania członków zespołu [metoda PUMA], ewaluacji projektów i zadań [POP] oraz dawania negatywnego feedbacku i dyscyplinowania [FUKO].

W zależności od potrzeb uczestniczących osób w szkoleniu trenerka zastrzega możliwość zmiany prezentowanej teorii.

Zobacz
Przeciągnij