Skip links

Zasięgi, kliki i inne takie. MEGA reklamy w META

Uczestnicy i uczestniczki szkolenia odkryją potencjał promocji postów w mediach społecznościowych. Szkolenie zakłada część teoretyczną, w czasie której omówione zostaną podstawowe kwestie związane z promowaniem reklam na platformach Facebook i Instagram. Uczestnicy i uczestniczki nauczą się, jak dobrze dopasowywać typy postów reklamowych do wybranych celów. Poznają także tajniki remarketingu oraz zalety wykorzystania niestandardowych i podobnych grup odbiorców. Zdobędą także wskazówki, jak dobrze dobrać kreację oraz jak analizować wyniki reklam.

W sesji pytań i odpowiedzi przeanalizowane zostaną także konkretne przykłady kampanii reklamowych i sposoby ich optymalizacji.

Realizacjastacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób

Czas trwania: ok. 5 godzin z przerwą kawową

Koszt: 3 475 zł netto + 23% VAT

Efekty po szkoleniu:

  • Umiejętność efektywnego promowania postów na FB/IG
  • Umiejętność tworzenia i targetowania kampanii reklamowych
  • Tworzenie skutecznych kreacji reklamowych
  • Analiza i optymalizacja wyników reklam

Ramowy program szkolenia:

  • Promowanie postów na FB/IG: czy warto?
  • Sposoby promocji postów na FB/IG (przycisk “Promuj post” i Menadżer Reklam)
  • Cele reklamowe – szerokie omówienie poszczególnych celów reklamowych (w tym różnic między nimi) i jak je wykorzystywać w codziennej pracy
  • Typy postów reklamowych i jak je dobrać do wybranego celu
  • Czym jest remarketing na FB/IG i jak go stosować
  • Jak dobrać grupę odbiorców?
  • Omówienie niestandardowych i podobnych grup odbiorców (remarketing i look a like)
  • Jak dobrać kreację?
  • Jak analizować wyniki reklam na FB i IG?

Czas trwania: 4 godziny

  • Opcjonalnie: Omówienie konkretnych przykładów, które wcześniej przesłała organizacja.

Czas trwania: 1 godzina

Zobacz
Przeciągnij