Zasięgi, kliki i inne takie. MEGA reklamy w META
Uczestnicy i uczestniczki szkolenia odkryją potencjał promocji postów w mediach społecznościowych. Szkolenie zakłada część teoretyczną, w czasie której omówione zostaną podstawowe kwestie związane z promowaniem reklam na platformach Facebook i Instagram. Uczestnicy i uczestniczki nauczą się, jak dobrze dopasowywać typy postów reklamowych do wybranych celów. Poznają także tajniki remarketingu oraz zalety wykorzystania niestandardowych i podobnych grup odbiorców. Zdobędą także wskazówki, jak dobrze dobrać kreację oraz jak analizować wyniki reklam.
W sesji pytań i odpowiedzi przeanalizowane zostaną także konkretne przykłady kampanii reklamowych i sposoby ich optymalizacji.
Realizacja: stacjonarne lub online dla maksymalnie 8 osób
Czas trwania: ok. 5 godzin z przerwą kawową
Koszt: 3 475 zł netto + 23% VAT
Efekty po szkoleniu:
- Umiejętność efektywnego promowania postów na FB/IG
- Umiejętność tworzenia i targetowania kampanii reklamowych
- Tworzenie skutecznych kreacji reklamowych
- Analiza i optymalizacja wyników reklam
Ramowy program szkolenia:
- Promowanie postów na FB/IG: czy warto?
- Sposoby promocji postów na FB/IG (przycisk “Promuj post” i Menadżer Reklam)
- Cele reklamowe – szerokie omówienie poszczególnych celów reklamowych (w tym różnic między nimi) i jak je wykorzystywać w codziennej pracy
- Typy postów reklamowych i jak je dobrać do wybranego celu
- Czym jest remarketing na FB/IG i jak go stosować
- Jak dobrać grupę odbiorców?
- Omówienie niestandardowych i podobnych grup odbiorców (remarketing i look a like)
- Jak dobrać kreację?
- Jak analizować wyniki reklam na FB i IG?
Czas trwania: 4 godziny
- Opcjonalnie: Omówienie konkretnych przykładów, które wcześniej przesłała organizacja.
Czas trwania: 1 godzina