Budżet Obywatelski Dzielnicy Targówek – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Budżet Obywatelski Dzielnicy Targówek

Opis projektu

Budżet Obywatelski (partycypacyjny) w Warszawie to proces, w trakcie którego mieszkańcy decydują o tym, na co przeznaczyć część budżetu miasta Warszawy. Co roku warszawiacy zgłaszają swoje pomysły, dyskutują o nich, a potem wybierają w głosowaniu te, które powinny zostać zrealizowane. Zwycięskie projekty są realizowane przez urząd dzielnicy. 

W ramach promocji składania wniosków do Budżetu Obywatelskiego Dzielnicy Targówek 2021 agencja wyprodukowała film rysowany, który następnie promowała w social mediach. Dodatkowo agencja przeprowadziła działania z zakresu miękkiego marketingu bezpośredniego. Efektem działań było 129 wniosków złożonych do BO Dzielnicy Targówek.

Szczegóły projektu

TERMIN:

listopad 2019 – luty 2020

KLIENT:

Urząd Dzielnicy Targówek

STRONA:

www.app.twojbudzet.um.warszawa.pl

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik