Eco-Miasto to ogólnopolski program, którego celem jest popularyzowanie idei zrównoważonego rozwoju miast w Polsce. Jego kluczowym elementem jest konkurs dla samorządów, w którym zgłaszane są udane realizacje prośrodowiskowe w kategoriach gospodarka wodna, zieleń miejska, gospodarka odpadami, zrównoważona mobilność i efektywność energetyczna. Eco-Miasto to także warsztaty z przedstawicielami społecznie odpowiedzialnego biznesu, dla samorządowców oraz publikacja – zbiór dobrych eko-rozwiązań realizowanych od 2013 roku w Polsce. Projekt kończy się międzynarodową konferencją. Wydarzenie stanowi platformę wymiany doświadczeń polityków, ekspertów, przedstawicieli NGO oraz społeczności lokalnych. Inicjatorem i współorganizatorem Eco-Miasta jest Ambasada Francji w Polsce, dlatego we wszystkich elementach projektu kładzie się nacisk na współpracę polsko- francuską i wzajemne czerpanie jak najlepszych wzorców zielonej polityki miejskiej. 7 edycja projektu realizowana na przełomie 2019 i 2020 roku była wyjątkowa. Ze względu na pandemię koronawirusa, organizatorzy postanowili przedłużyć projekt o 5 miesięcy, przenieść warsztaty dla samorządów do internetu oraz przygotować hybrydową wersję konferencji, z transmisją live.
Zadaniem Propsy PR było przygotowanie i realizacja strategii komunikacji, kompleksowa obsługa medialna projektu, prowadzenie biura prasowego programu, działania operacyjne ze zwycięskimi miastami, a także prowadzenie konsultacji wizerunkowych. Przeprowadziliśmy w sumie 7 kampanii medialnych, w których pozyskaliśmy ponad 200 publikacji osiągając zasięg na poziomie ponad 60 mln osób. Informacja o projekcie pojawiła się w m.in. w TOK FM, RMF i RMF Classic, Trójce, Czwórce, Gazecie Wyborczej oraz regionalnych oddziałach TVP i Polskiego Radia.