Przez pandemię tysiące fanów fantastyki w Polsce zostało w dużej mierze pozbawionych możliwości realizowania swojej pasji i uczestniczenia w festiwalach. Dlatego organizatorzy Festiwalu Fantastyki Cytadela i Festiwalu Twierdza postanowili wyjść im naprzeciw i zorganizowali wydarzenia online, by spotkać się wirtualnie. Pierwszą aktywnością był cykl e-spotkań z lemologami poświęcony wpływowi Lema na współczesną kulturę i sztukę. Drugim wydarzeniem był konkurs #CosplayWdomu, w którym zadaniem uczestników było wcielenie się w fikcyjną postać w domowym zaciszu.
Propsy PR zrealizowała dwie kampanie medialne - jedną dotyczącą obchodów 99 - urodzin Lema , drugą promującą konkurs #CosplayWdomu. Celem kampanii było pozyskiwanie publikacji medialnych oraz docieranie do osób potencjalnie zainteresowanych uczestnictwem w Festiwalu Fantastyki Cytadela oraz Festiwalu Twierdza.