Trwająca wojna w Ukrainie, nieodwracalne zmiany społeczne, jakie są efektem pandemii COVID-19, katastrofa klimatyczna, trwające przemiany pokoleniowe i polityczne. Te gwałtowne zmiany w naszej codzienności powodują konieczność nowego zdefiniowania pojęcia kultury oraz dokładnemu przyjrzeniu się zadaniom i powinnościom instytucjom, które ją tworzą i propagują. Właśnie to było głównym założeniem tegorocznego Forum Przyszłości Kultury, które odbywało się pod hasłem “Solidarność i troska”. W ramach wiosennej edycji forum odbyło się 10 wydarzeń w różnych miastach Polski.
Zadaniem zespołu agencji w tym projekcie było przeprowadzenie kampanii na portalu Facebook. W ramach współpracy przygotowaliśmy strategię komunikacji oraz płatnego wsparcia postów, czego efektem było utworzenie 10 wydarzeń i publikacja 20 postów informujących o planowanych spotkaniach i warsztatach.
Łączny zasięg prowadzonych przez nas kampanii wyniósł prawie 800 000.