Kampania Ponad Granicami – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Kampania Ponad Granicami

Opis projektu

Centrum Edukacji Obywatelskiej (CEO) to jedna z największych organizacji pozarządowych zajmujących się edukacją w Polsce. Jednym z obszarów działania organizacji jest edukacja związana z globalnymi wyzwaniami takimi jak migracje. Prowadzi kampanię „Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”, której celem jest uświadomienie młodym ludziom, że za migracjami stoją różne motywacje i dotyczą każdego z nas. Migrujemy całe życie – zmieniamy szkołę, wyjeżdżamy z miasteczka, opuszczamy kraj, uciekamy przed problemami, znajdujemy rozwiązanie lub miłość życia. Każdy z nas zna kogoś, kto wyjechał lub przyjechał do Polski, to naturalne.

Agencja Propsy PR prowadziła dla CEO kampanię społeczną „Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”, której celem było pokazanie migracji jako nieodłącznego elementu życia społecznego oraz tematu do dyskusji. Kampania finansowana jest ze środków Unii Europejskiej.

Kampania prowadzona była głównie w social mediach oraz przy pomocy influencer marketingu. W ramach działań na TikToku agencja zaprosiła do współpracy 4 influencerów, którzy nagrali początkowe filmy oraz zrealizowaliśmy swój pierwszy film do kampanii. Hashtag kampanii #PonadGranicami był widoczny na TikToku na samej górze w zakładce ‘’odkryj’. Dzięki temu uzyskaliśmy zasięg 9 800 000. Na Instagramie stworzyliśmy filtr, za pomocą, którego zachęcaliśmy ludzi do dzielenia się swoimi historiami. Więcej o pomyśle, działaniach i efektach możecie przeczytać na naszym blogu LINK.

W ramach działań agencja nawiązała współpracę z influencerami, którzy wsparli promocję kampanii m.in. Krzysztofa Gonciarza, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich twórców internetowych, autora kanałów wideoblogowych w serwisie YouTube, rodzeństwo Sophie i Szymona Reich -  modeli, znanych z telewizyjnego programu TVN “Top Model”.

Agencja przeprowadziła cztery kampanie medialne. W wyniku naszych działań pozyskaliśmy publikacje w ogólnopolskich mediach ogólnoinformacyjnych, lifestylowych, kulturalnych, społecznych m.in.: wirtualnemedia.pl, Chilli Zet, Polsat News, RMF Classic, Noizz, WP Kobieta, TOK FM. Jednym z działań media relations była organizacja sesji fotograficznej i serii artykułów, realizowana we współpracy z Vogue Polska. Więcej o sesji pod LINKIEM.

Szczegóły projektu

TERMIN:

Kwiecień 2020 – lipiec 2022

KLIENT:

Centrum Edukacji Obywatelskiej

STRONA:

www.iameuropean.pl

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik