„Nie mam komu powiedzieć, że rozbił się mój ulubiony kubek”. Takie słowa usłyszała osoba obsługująca Telefon Zaufania dla samotnych seniorów, który od ponad 10 lat prowadzi Stowarzyszenie mali bracia Ubogich. Wsparcie dla osamotnionych osób starszych jest finansowane m.in. dzięki środkom z przekazywanego przez darczyńców procenta podatku. Dlatego co roku organizacja zachęca do podarowania swojego 1,5% na Telefon Zaufania oraz program regularnych odwiedzin dla samotnych seniorów.
Zadaniem zespołu agencji dwa lata z rzędu była obsługa PR w postaci media relations kampanii 1,5 proc. dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. W kampaniach medialnych promowaliśmy działania, dzięki którym pieniądze zebrane z 1,5% podatku będą wspierały działania Stowarzyszenia. Głos oddaliśmy organizatorom Telefonu Zaufania, psychologowi, który wspiera osamotnione osoby starsze oraz wolontariuszom, którzy regularnie odwiedzają seniorów i seniorki w kilkunastu miastach w Polsce. W okresie, w którym organizacje pożytku publicznego działają intensywnie, aby wypromować swoją działalność nam udało się pozyskać kilka publikacji w mainstreamie oraz kilkanaście w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Wybrane publikacje medialne: Onet.pl, Polskie Radio Program 1, Radio Szczecin, RMF Classic, Polskie Radio 24, Radio Plus i inne.