Działający na przecięciu sztuki, aktywizmu i edukacji FestivALT ma na celu podejmowania trudnych i aktualnych tematów odnoszących się do złożoności polsko-żydowskich w dzisiejszej Polsce. W dniach 24.06-03.07 w Krakowie i Chrzanowie odbyła się szósta edycja imprezy, w ramach której wystąpili artyści z całego świata. W programie znalazły się m.in. wystawa, projekt fotograficzny, koncert czy spacer miejski.
Zadaniem agencji w tym projekcie było przeprowadzenie kampanii medialnej, która promowała szóstą edycję FestivALT, a także budowała wizerunek FestivALT jako aktywnego działacza w zakresie sztuki i aktywizmu. W ramach realizacji kampanii medialnej pozyskaliśmy 37 publikacji w mediach. Informację o wydarzeniu opublikowały m.in. Radio RMF, Polskie Radio Czwórka, Dziennik Polski, Gazeta Krakowska. Szacunkowy ekwiwalent reklamowy wszystkich publikacji wyniósł 241 805 zł. Dotarcie osiągnęliśmy na poziomie 667 903 kontaktów, a zasięg na poziomie 18 207 102 osób.
Przykładowe publikacje: dziennikpolski24.pl, gazetakrakowska.pl, polskieradio.pl.