W polskich szkołach uczą się tysiące dzieci z Ukrainy. Ich trudne doświadczenia i osobiste talenty wymagają przez szkoły zaopiekowania, a one same wsparcia w integracji. Takie wsparcie zapewnia zatrudniany przez szkoły asystent międzykulturowy. Jednak to wciąż zawód mało znany, z niewystraczającą do skali zapotrzebowania liczbą przedstawicieli, a sami asystenci borykają się w szkołach z licznymi wyzwaniami i potrzebą pomocy tak merytorycznej, jak mentoringowej. Takiego wsparcia udzieliła im Fundacja Teach for Poland, działająca na rzecz niwelowania nierówności edukacyjnych i podnoszenia jakości systemu kształcenia dzieci w Polsce. W ramach wsparcia Fundacja zaprosiła asystentki z warszawskich szkół publicznych do specjalnego programu mentoringowego „W swoim języku”. Z przebiegu tej inicjatywy powstał raport pt. „W swoim języku”, przedstawiający codzienne problemy asystentek oraz propozycje rozwiązań dla polskiej szkoły, przygotowany przez nie we współpracy z ekspertami Fundacji.
W tym projekcie zadaniem agencji było wypromowanie raportu Fundacji w mediach ogólnopolskich. Cel został zrealizowany przez przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii medialnej. W ramach realizacji działań media relations pozyskaliśmy prawie 30 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych takich jak m.in.: Onet.pl, Tok FM, Radio Kolor, Radio Dla Ciebie, Onet.pl, Radio Zet, Radio Eska, Radio RMF, TVP Info, TVP3, Newsweek, zwierciadlo.pl, Dyrektor Szkoły, Wprost, Polskie Radio Czwórka.