Raport „W swoim języku” – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Raport „W swoim języku”

Opis projektu

W polskich szkołach uczą się tysiące dzieci z Ukrainy. Ich trudne doświadczenia i osobiste talenty wymagają przez szkoły zaopiekowania, a one same wsparcia w integracji. Takie wsparcie zapewnia zatrudniany przez szkoły asystent międzykulturowy. Jednak to wciąż zawód mało znany, z niewystraczającą do skali zapotrzebowania liczbą przedstawicieli,  a sami asystenci borykają się w szkołach z licznymi wyzwaniami i potrzebą pomocy tak merytorycznej, jak mentoringowej. Takiego wsparcia udzieliła im Fundacja Teach for Poland, działająca na rzecz niwelowania nierówności edukacyjnych i podnoszenia jakości systemu kształcenia dzieci w Polsce. W ramach wsparcia Fundacja zaprosiła asystentki z warszawskich szkół publicznych do specjalnego programu mentoringowego „W swoim języku”. Z przebiegu tej inicjatywy powstał raport pt. „W swoim języku”, przedstawiający codzienne problemy asystentek oraz propozycje rozwiązań dla polskiej szkoły, przygotowany przez nie we współpracy z ekspertami Fundacji.

 

W tym projekcie zadaniem agencji było wypromowanie raportu Fundacji w mediach ogólnopolskich. Cel został zrealizowany przez przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii medialnej. W ramach realizacji działań media relations pozyskaliśmy prawie 30 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych takich jak m.in.: Onet.pl, Tok FM, Radio Kolor, Radio Dla Ciebie, Onet.pl, Radio Zet, Radio Eska,  Radio RMF, TVP Info, TVP3, Newsweek, zwierciadlo.pl, Dyrektor Szkoły, Wprost, Polskie Radio Czwórka.

Szczegóły projektu

TERMIN

wrzesień 2023

KLIENT:

Fundacja Teach for Poland

STRONA:

https://teachforpoland.org/

Chcesz się dowiedzieć, jak zrealizować efektywną kampanię społeczną?

Pobierz bezpłatny Inspirownik