Promocja 7 edycji FestivALT 2023 – Propsy PR – pierwsza w Polsce agencja PR dla NGO i projektów społecznych
Promocja 7 edycji FestivALT 2023

Opis projektu

Historia polsko-żydowska do dzisiaj jest przedmiotem sporów politycznych. Kim są obecnie Żydzi i Żydówki w Polsce i jak produktywnie rozmawiać o współczesnych uwikłaniach historycznych? Na te pytania odpowiada FestivALT festiwal współczesnej sztuki żydowskiej organizowany przez artystki i artystów z Polski, Europy i całego świata. Siódma edycja FestivALT-u w Krakowie trwała od 23 czerwca do 2 lipca. W programie znalazły się m.in. otwarta kolacja szabatowa, koncerty, spektakle, wystawy, spacery i debaty.

Zadaniem agencji w tym projekcie było opracowanie briefu do mediów oraz przeprowadzenie kampanii medialnej, która promowała siódmą edycję FestivALT-u, a także budowała wizerunek Stowarzyszenia FestivALT jako aktywnego działacza w zakresie sztuki i aktywizmu. W ramach realizowanych działań pozyskaliśmy 58 publikacji w mediach ogólnopolskich i lokalnych. Informację o wydarzeniu opublikowały m.in. Polskie Radio 24, Radio Chilli Zet, Gazeta Wyborcza Kraków, TVP3 Kraków, sukcesjestkobieta.pl, Lovekrakow.pl, Jewish.pl

Ostatecznie kampania osiągnęła:

  • Zasięg ponad 25 mln osób.
  • Dotarcie ponad 1,6 mln kontaktów.
  • Szacunkowy ekwiwalent reklamowy wszystkich publikacji wyniósł niespełna 250 000 zł.

Szczegóły projektu

TERMIN:

maj – lipiec 2023

KLIENT:

Stowarzyszenie FestivALT

Komudzieciacja. Komunikacja włączająca dzieci i młodzież

Pobierz publikację